ارسال مجدد پیامک‌های آموزشی کرونا به مردم
کد خبر: 3880852
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
وزیر بهداشت درخواست کرد؛

ارسال مجدد پیامک‌های آموزشی کرونا به مردم

وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار ارسال مجدد پیامک‌های پیشگیری از کرونا به مردم شد.

درخواست ارسال مجدد پیامک‌های آموزشی کرونا به مردمبه گزارش ایکنا؛ به نقل وبدا، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نامه‌ای به محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در خصوص هماهنگی‌های لازم جهت ارسال پیامک‌های آموزشی توسط شرکت‌های اپراتور تلفن همراه به تمامی شماره‌های همراه موجود در کشور، که از سوی وزارت بهداشت به صورت فایل پیوست تهیه شده، تأکید کرد.

متن این نامه به شرح زیر است.

جناب آقای مهندس آذری جهرمی
وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

همان‌گونه که مستحضرید با توجه به اهمیت پیشگیری در ابتلا و شیوع ویروس کرونا، نیاز به اطلاع رسانی جامع و کامل آحاد جامعه در زمینه روش‌های پیشگیری و رعایت بهداشت فردی و عمومی وجود دارد؛ لذا به این منظور و جلوگیری از نشر اخبار کاذب و توصیه‌های غیر علمی لازم است کلیه موارد آموزشی و اطلاع رسانی از طریق وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی با همکاری و هماهنگی سایر وزارتخانه‌ها صورت پذیرد.

در این راستا پیامک‌های آموزشی به صورت فایل پیوست تهیه گردیده که باید در اسرع وقت و به صورت دوره‌ای توسط شرکت‌های اپراتور تلفن همراه به تمامی شماره‌های همراه موجود در کشور ارسال گردد. خواهشمند است دستور فرمایید هماهنگی‌ها و اقدامات لازم در این زمینه هر چه سریعتر صورت پذیرد.
انتهای پیام
captcha