12 اسفند آخرین مهلت شرکت در مسابقه «فجر41»
کد خبر: 3880843
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

12 اسفند آخرین مهلت شرکت در مسابقه «فجر41»

مسابقه فرهنگی- قرآنی فجر 41 به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در البرز برگزار می شود و علاقمندان تا 12 اسفندماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

12 اسفند آخرین مهلت شرکت در مسابقه «فجر41»

به گزارش ایکنا از البرز به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه قرآنی- فرهنگی «فجر ۴۱» برگزار می‌شود.
برای این مسابقه چهل و یک سوال با محور مفاهیم قرآنی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طراحی شده است که علاقه‌مندان تا 12 اسفندماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.
هدف از برگزاری این مسابقه، آشنایی جامعه هدف و عموم مردم با مفاهیم قرآنی است زیرا مراجعه به آیات قرآن و یافتن پاسخ سوالات، تلنگری است برای ارتباط عمیق‌تر مردم با کلام وحی و بهره‌مندی هر چه بیشتر از برکات تلاوت قرآن.
در راستای پاسداشت روز بیست و دوم بهمن و بیست و دوم اسفند ماه (روز بزرگداشت شهید) این مسابقه قرآنی ۲۲ برنده خواهد داشت که اسامی برگزیدگان در روز بیست و دوم اسفند اعلام و مکان، زمان و روش تجلیل و اهدای جوایز به این عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.
محور‌های این سوالات تنها مختص قرآن نبوده و به مفاهیم فرهنگی همچون ایثار و شهادت با رویکرد قرآنی همچون «انفاق» و «ایثار در قرآن» تاکید شده است.
شرکت در این مسابقه فرهنگی و قرآنی برای عموم مردم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و پاسخ به پرسش‌ها به آدرس http://navideshahed.com/fa/forms/۱۲۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha