آمار ابتلای قطعی به کرونا در ایران به 28 نفر رسید
کد خبر: 3880604
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
جهانپور:

آمار ابتلای قطعی به کرونا در ایران به 28 نفر رسید

رئیس مرکز اطلاع‌‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۷۸۵ نفر از افراد به‌دلیل وجود علائم شبه آنفلوآنزا در بدن خود به مراکز بهداشتی مراجعه کردند و بعد از بررسی‌های صورت گرفته از این تعداد، مشخص شد که ۲۸ نفر از هموطنان به کروناویروس مبتلا شدند.

آخرین آمار ابتلای قطعی به کرونا در ایران؛ 28 نفربه گزارش ایکنا؛ کیانوش جهانپور، در گفت‌وگو با شبکه خبر، درباره آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در ایران گفت: تاکنون ۷۸۵ نفر از افراد به‌دلیل وجود علائم شبه آنفلوآنزا در بدن خود به مراکز بهداشتی مراجعه کردند و بعد از بررسی‌های صورت گرفته از این تعداد، مشخص شد که ۲۸ نفر از هموطنان به کروناویروس مبتلا شدند.

وی ادامه داد: تا روز گذشته تعداد مبتلایان به این ویروس، ۱۸ نفر بود که امروز نیز ۱۰ نفر به آنها اضافه شد که از این ۱۰ نفر، هشت نفر در استان قم و دو نفر نیز در استان تهران تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رئیس مرکز اطلاع‌‌رسانی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا به امروز پنج نفر از افراد به‌دلیل این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، اظهار کرد: اغلب افرادی که به این بیماری مبتلا شدند، یا ساکن استان قم هستند یا به این استان سفر داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha