برگزاری دو جشنواره فرهنگی و هنری در البرز
کد خبر: 3880562
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

برگزاری دو جشنواره فرهنگی و هنری در البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: نخستین جشنواره نشاط و امید و سومین جشنواره مد و لباس البرز همزمان با هفته فرهنگ و هنر در البرز برگزار می‌شود.

برگزاری دو جشنواره فرهنگی و هنری در البرز

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز به برگزاری نخستین جشنواره نشاط و امید و سومین جشنواره مد و لباس در البرز اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوع این جشنواره‌ها از ۱۲ تا ۱۸ اسفند همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در فرهنگسرای جوان البرز اجرا خواهد شد.
وی افزود: ایجاد نشاط و امید در جامعه یکی از سیاست‌های دولت و جزو برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
مقدم خاطر نشان کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره‌ ایجاد نشاط و امید در بین مردم در روزهای پایانی سال با بهره‌مندی از ظرفیت اقوام ایرانی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی و هنری البرز به عنوان «ایران کوچک» است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز همچنین با بیان اینکه سومین جشنواره مد و لباس نیز در دو بخش رقابتی و نمایشگاه برگزار می‌شود، اظهارکرد: در برنامه‌های فرهنگی و هنری استان توانمندی همه شهرستان‌ها مدنظر قرار می‌گیرد.
مقدم با یادآوری سه وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل حمایت، هدایت و نظارت افزود: باید به حوزه نظارت بیش از پیش توجه شود و دستگاه‌های ناظر بر عملکرد زیرمجموعه خود نظارت بیشتری داشته باشند.
وی تصریح کرد: اگر نظارت مناسبی نباشد، حتی با بهترین قانون‌گذاری بازهم به مشکلات عدیده‌ای برخواهیم خورد.
این مسئول فرهنگی و رسانه‌ای در پایان اظهار امیدواری کرد که فراخوان جشنواره رسانه‌های استان البرز که سال ۱۳۹۹ همزمان با روز خبرنگار ( ۱۷مرداد) برگزار می‌شود به زودی منتشر شود.

انتهای پیام
captcha