ارسال ۲۵ صندوق رأی به مناطق صعب‌العبور البرز
کد خبر: 3880349
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

ارسال ۲۵ صندوق رأی به مناطق صعب‌العبور البرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز اعلام کرد: ۲۵ صندوق اخذ رأی به مناطق صعب‌العبور استان ارسال شده است.

ارسال 25 صندوق رأی به مناطق صعب‌العبور البرز

به گزارش ایکنا از البرز، نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، روز جمعه دوم اسفند درجمع خبرنگاران با بیان اینکه برای مناطق صعب‌العبور این استان تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شده گفت: با هدف اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور البرز ۲۵ صندوق اخذ رأی به این مناطق ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت در استان برقرار است عنوان کرد: تمهیدات و تدابیر لازم در این رابطه اتخاذ شده است.

فردی گفت: یک هزار و ۶ شعبه شهری و ۱۹۴ شعبه روستایی و ۹۶ شعبه سیار برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درنظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین در شهرستان کرج ۷۰۴ شعبه، فردیس ۱۵۶ شعبه بعلاوه یک شعبه برای اقلیت‌های مذهبی، شهرستان اشتهارد ۴۸ شعبه، شهرستان ساوجبلاغ ۱۴۳ شعبه ، نظرآباد ۹۹ شعبه و طالقان ۴۹ شعبه فعال شده است.

این مسئول با بیان اینکه با آمادگی کامل انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان کلید خورده است، اظهار داشت : از ۱۱۵ نامزد انتخاباتی استان البرز ۱۴ نفر زن و ۱۰۱ نفر مرد هستند. ۲۳ هزار نیروی اجرایی و امنیتی انتظامی به عنوان دست‌اندرکار انتخابات استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

فردی بیان کرد: تعداد واجدان شرایط برای رای دادن در استان البرز یک میلیون و ۷۵۰ هزار و ۵۹۰ نفر بوده که از این تعداد ۸۷۹ هزار و ۲۰۹ نفر مرد و ۸۷۱ هزارو ۳۸۱ نفر زن هستند. تعداد رای اولی های استان البرز ۸۵ هزار و۲۷۷ نفر است که از این تعداد ۴۳ هزار و۴۸۳ نفر مرد و ۴۱ هزار و۷۹۴ نفر زن هستند.

گفتنی است استان البرز با دو حوزه انتخابیه و ۶ شهرستان، جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارد .این استان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است. انتخابات مجلس یازدهم صبح امروز جمعه دوم اسفندماه در سراسر کشور آغاز شد.

انتهای پیام
captcha