انتخابات، اوج عزت و عظمت ملت ایران در عرصه بین‌الملل است
کد خبر: 3880322
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
رئیس جامعةالمصطفی (ص) العالمیة:

انتخابات، اوج عزت و عظمت ملت ایران در عرصه بین‌الملل است

رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة گفت: برگزاری انتخابات آزاد با حضور همه اقشار، گروه‌ها و احزاب اوج عزت و عظمت ملت ایران در عرصه بین‌الملل است که همگی یکپارچه در سرنوشت خود بسیج می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة ضمن حضور در یکی از مساجد شهر قم، رای خود را به صندوق انداخت و در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: انتخابات یک نعمت و فرصت بزرگ است که شکرگزاری این نعمت، برگزاری خوب و سالم انتخابات است. امروز شاهد حضور مردم همیشه در صحنه هستیم، بنابراین نباید با برخی بداخلاقی‌های سیاسی این حرکت غرورآفرین و افتخار بزرگ را مشوّش کرد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: افتخار مردم عزیز ما پس از انقلاب اسلامی این است که با رای و اراده خود، نه با خواست قدرت‌های خارجی و استعمارگر، مسئولان قوای کشور را انتخاب می‌کنند. نشانه این استقلال رای، آمدوشد سلیقه‌های مختلف سیاسی در جایگاه‌های سیاسی در این سال‌هاست. امیدوارم با عنایت الهی و با انتخاب هوشیارانه ملت شاهد شکل‌گیری مجلسی قوی و در خدمت آرمان‌های بلند مردم ما باشیم.

عباسی خطاب به کسانی‌که ساعات پایانی وقت قانونی رای گیری را برای رای دادن انتخاب کرده اند، تصریح کرد: هر چقدر برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم همانند هر دوره گذشته صورت گیرد، بدون تردید در راستای مقابله با اهداف شوم دشمنان است؛ چراکه دشمنان تلاش بسیاری دارند تا مردم ایران را از شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای دلسرد کنند در حالی که در 41 سال گذشته میانگین مشارکت مردم در انتخابات عددی بین ۶۰ تا ۷۰درصد بوده که آماری بسیار قابل توجه و نشان‌دهنده سلامت برگزاری انتخابات است.

انتهای پیام
captcha