رونمایی از قرآن کتابت شده یکی از کارکنان بازنشسته تیپ ۳۱۶ نزاجا
کد خبر: 3880108
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

رونمایی از قرآن کتابت شده یکی از کارکنان بازنشسته تیپ ۳۱۶ نزاجا

از قرآن کریم کتابت شده یکی از کارکنان بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران در حسینیه تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان نزاجا رونمایی شد.

رونمایی از قرآن کتابت شده یکی از کارکنان بازنشسته تیپ ۳۱۶ نزاجابه گزارش ایکنا از همدان، مرتضی شعبانی، بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران شامگاه دیروز 30 بهمن ماه در مراسم رونمایی از قرآن کریم کتابت شده‌اش در حسینیه شهدای تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان نزاجا اظهار کرد: خدا را شاکر و سپاسگزارم که توفیق کتابت قرآن را برای بار دیگر به من ارزانی داشت.
این بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: خداوند را شاکرم که این اتفاق مهم و ارزشمند در پادگان شهید قهرمان که بنده سالیان زیادی را در این یگان و به همراه رزمندگان تیپ در عملیات‌های مختلف در دفاع مقدس شرکت داشتم شکل می‌گیرد.
این هنرمند ممتاز خوشنویسی استان اشاره‌ای به کتابت مصحف شریف  داشت و گفت: بنده با توفیقی که حضرت دوست نصیبم فرمود نوشتن قرآن را با خط ثلث در روز سیزده رجب ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) آغاز کردم و در روز اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به پایان رساندم.
این چهره نظامی بازنشسته پادگان شهید قهرمان ضمن قدردانی از همراهی هنرمندان دیگر در کتابت قرآن گفت: صحافی این قرآن بسیار منحصر به فرد بوده و نه از نوع کاغذ یا مقوا بلکه از نوع ام دی اف و جلد چرم انجام شده است.
نوخدا شاکرمی، فرمانده تیپ ۳۱۶ شهید قهرمان نزاجا نیز در این مراسم از اینکه این اثر مقدس توسط یکی از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و بازنشسته ایثارگر این تیپ خلق شده ابراز خرسندی کرده و و از همه حاضرین و همراهان هنرمند ایشان از جمله رئیس انجمن خوشنویسان همدان در کتابت این کتاب مقدس تشکر و قدردانی کرد.
در پایان این مراسم این اثر فرهیخته هنری توسط فرمانده تیپ، رئیس عقیدتی سیاسی و سایر فرماندهان و کارکنان تیپ رونمایی شد و سپس به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر شهرداری همدان اهدا و به تالار قران همدان منتقل شد.

انتهای پیام
captcha