کرج میزبان مسابقه ملی نقاشی زندگی‌‍‌‌نامه حضرت زهرا(س) می‌شود
کد خبر: 3879947
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

کرج میزبان مسابقه ملی نقاشی زندگی‌‍‌‌نامه حضرت زهرا(س) می‌شود

کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج مسابقه ملی از تابلوهای نقاشی زندگی نامه حضرت زهرا(س) با محوریت ترویج فرهنگ فاطمی برگزار می‌کند.

کرج میزبان مسابقه ملی نقاشی زندگی‌‍‌‌نامه حضرت زهرا(س) می‌شود

محمود شفیق، مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیون کرج در گفت و گو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح مسابقه ملی از تابلوهای نقاشی زندگی نامه حضرت زهرا(س) گفت: این طرح ملی با همراهی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، اداره کل آموزش و پرورش البرز و اهتمام کانون فرهنگی هنری مهدیون با محوریت زندگی نامه حضرت زهرا(س)برگزار می‌شود.
وی افزود:علاقمندان به منظور شرکت در مسابقه بزرگ فرهنگی و معرفتی فاطمی در سراسر کشور تا دوم اسفند ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت http://mahdiunkaraj.ir/fa در مسابقه شرکت کنند.
وی با اشاره به اهمیت ضروریت تبیین فرهنگ فاطمی و مکتب حضرت زهرا(س) توضیح داد: جوایز قابل توجهی شامل کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز نقدی برای برندگان این دوره مسابقه فرهنگی و معرفتی در نظر گرفته شده است.
مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیون کرج با بیان این که حداقل سن شرکت‌کنندگان ۱۰ سال است، خاطرنشان کرد: این مسابقه ملی از تابلوهای نقاشی شده زندگی نامه حضرت زهرا(س) هر سال با همت کانون فرهنگی هنری مهدیون برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha