تقدیر از خانواده شهدا از محورهای همایش ملی «زنده‌نامان» تبریز
کد خبر: 3879935
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

تقدیر از خانواده شهدا از محورهای همایش ملی «زنده‌نامان» تبریز

دبیر کمیته هیئت عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده‌نامان تبریز، از اختصاص یکی از حوزه‌های این همایش جهت تقدیر و تجلیل از خانواده شهدا بخصوص خانواده شهدای مدافع حرم خبر داد.

تقدیر از خانواده شهدا از محورهای همایش ملی زنده نامان تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، جواد شریف‌نژاد، دبیر کمیته هیئت عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده‌‌نامان تبریز امروز، 30 بهمن‌ماه از اختصاص یکی از حوزه‌های این همایش جهت تقدیر و تجلیل از خانواده شهدا بخصوص خانواده شهدای مدافع حرم خبر داد.

وی اظهار کرد: دعوت از خانواده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان مهمان ویژه از دیگر برنامه‌های در دستورکار این همایش خواهد بود و کلید شهر تبریز در این همایش به این خانواده اهدا می‌شود.

شریف‌نژاد افزود: سومین همایش زنده‌نامان تبریز پس از وقفه‌ای ۱۰ ساله در حوزه‌های ایثار و شهادت، اختراعات، دانشمندان علمی، ورزشی، فعالیت‌های اجتماعی و ... برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزیدگان این همایش بدون محدودیت سنی انتخاب می‌شوند، گفت: ارزیابی‌های کمیته عالی انتخاب برای تعیین این افراد در چند مرحله خواهد بود که پس از وزن دهی اجتماعی، علمی، سیاسی و ... در نهایت بین ۱۰ تا ۱۵ نفر در مرحله ملی این همایش انتخاب می‌شوند.

دبیر کمیته هیئت عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده‌نامان تبریز تصریح کرد: همچنین حوزه بین‌المللی این همایش بین تبریزی‌هایی که خارج از کشور باعث پیشرفت و نام‌آوری تبریز شده‌اند اعم از پزشکان، دانشمندان، افرادی که اقدامات خاصی انجام داده‌اند مصادف با ۱۴ مرداد «روز تبریز» برگزار می‌شود.

شریف‌نژاد از تبریز به عنوان مهد پرورش استعدادها و انسان‌های بزرگ یاد کرد و گفت: این همایش زمینه‌ای برای ارائه الگوهای پیشرفت و توسعه انسانی برای جوانان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha