خدمات‌رسانی ۱۲۶ گروه جهادی در مناطق سیل‌زده بلوچستان
کد خبر: 3879693
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

خدمات‌رسانی ۱۲۶ گروه جهادی در مناطق سیل‌زده بلوچستان

مسئول بسیج سازندگی سیستان‌وبلوچستان گفت: از لحظه وقوع سیلاب تاکنون ۱۲۶ گروه جهادی کار امدادرسانی را برعهده داشته‌اند و تا امروز به ۹ هزار و ۶۱۰ نفر در مناطق سیل‌زده جنوب این استان خدمات‌رسانی شده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی سپاه استان، علی‌اکبر جعفری، مسئول بسیج سازندگی استان گفت: از لحظه وقوع سیلاب تاکنون ۱۲۶ گروه جهادی کار امدادرسانی را برعهده داشته‌اند و تا امروز به ۹ هزار و ۶۱۰ نفر در مناطق سیل‌زده جنوب این استان خدمات‌رسانی شده است.

وی ادامه داد: همچنین هشت گروه جهادی از سایر استان‌های کشور نیز در مناطق سیل‌زده جنوب این استان مشغول به خدمات‌رسانی بودند.

مسئول بسیج سازندگی استان افزود: توزیع اقلام معیشتی، تعمیر واحدهای مسکونی، طبخ غذا و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان است.

جعفری با بیان اینکه مهندسان جهاد کشاورزی در حال حاضر مشغول لایروبی زمین‌های کشاورزی خسارت‌دیده ناشی از سیلاب با ادوات مهندسی سپاه هستند، اظهار کرد: گروه‌های جهادی سیستان و بلوچستان در حوزه روستاها و حاشیه شهرهای مناطق سیل‌زده جنوب این استان مشغول خدمات‌رسانی هستند.

وی گفت: گروه‌های جهادی ظرفیت بسیار خوبی برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از سیلاب هستند زیرا آنان با عشق و علاقه به‌دنبال خدمت هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: متأسفانه سیلاب اخیر خسارت‌های بسیار زیادی به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی مردم جنوب سیستان و بلوچستان وارد کرده که نیاز است مسئولان و خیران با همت بیشتری به‌دنبال رفع این مشکلات باشند.

انتهای پیام
captcha