وصیت‌نامه شهید سلیمانی منشور دفاع از انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3879122
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
سردار غیب‌پرور:

وصیت‌نامه شهید سلیمانی منشور دفاع از انقلاب اسلامی است

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) گفت: وصیت‌نامه شهید قاسم سلیمانی مرام‌نامه غیرت و منشور دفاع از انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع)، در مراسم چهلمین روز از درگذشت سردار سپهبد سلیمانی در بندرعباس گفت: امام خمینی(ره) روح تازه‌ای در کالبد فرسوده ایران دمیدند و انقلاب اسلامی را با یاری مردم بنیان نهادند. قبل از انقلاب اسلامی، مردم و حکومت‌داران ما در رأس آن شاه بی‌عرضه در خدمت و اطاعت از بیگانگان بودند و هر کنش و واکنشی در ایران باید با هماهنگی آمریکا صورت می‌گرفت.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تنها افسانه نبوده، بلکه مکتبی برای آغاز بیداری و دگرگونی در دنیا بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مسیر بسیاری از رفتارها در عرصه بین‌المللی را تغییر داد، شاید قبل از اسلام نیز انقلاب‌هایی در دنیا مانند مکتب روسیه در سال ۱۹۱۹ شکل گفته باشد اما در هرکدام از آن‌ها خبری از خدا و دین نبود.

غیب‌پرور با ذکر اینکه دوست و دشمن صحه می‌گذارند که انقلاب اسلامی دنیا را در عرصه‌های سیاست و ژئوپلیتیک و قدرت جهان دچار تغییر کرده است، افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی وعده رستگاری و استقلال دادند و این موضوع در این ۴۰ سال از انقلاب تداعی شده است. امروز هیچ مسلمان و ایرانی سرش پایین نیست، دنیا باید بفهمد ما در جنگ تحمیلی عظمت آفریدیم.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هرچه در آستین داشتند را برای نابودی انقلاب اسلامی رو کردند و جیره‌خواران آمریکا، نخبگان را در کف خیابان‌ها، خانه‌هایشان و میدان‌های مختلف به شهادت رساندند. عده‌ای در داخل کشور، وقتی پیغام‌های دروغین آمریکا و لبخندی از آن‌ها را می‌بینند قند در دلشان آب می‌شود، گویا آن‌ها تاریخ انقلاب اسلامی و عمق دشمنی‌های آمریکا جنایتکار را نمی‌دانند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) ابراز کرد: جنگ تحملی ایران و عراق تمام شد اما دشمنی‌ها تمام نشد، جبهه جنگ اقتصادی و فرهنگی را در داخل کشور به راه انداختند و سال‌های متعددی برخی از نقاط کشور را در محاصره فرهنگی قرار دادند. هنگامی‌که آمریکا فهمید در زمین مقدس اسلامی نمی‌تواند حرکت نظامی انجام دهد، نطفه حرامی به نام داعش راه انداخت و مسلمان و غیرمسلمان را قتل‌عام کرد، شهرها را ویران و زیرساخت‌های سرزمین سوریه را نابود کرد.

وی انقلاب اسلامی را نجات‌بخش جنگ با داعش  خواند و افزود: فرزندان این مرزوبوم خونشان به جوش آمد، صحنه‌ای دیگر برای دفاع از اسلام به وجود آوردند و راهی سرزمین سوریه شدند. عرصه  مبارزه اسطوره تمام‌عیار انقلاب، قاسم سلیمانی و فرزندان امام  و ولایت تنها در سوریه نبود؛ بلکه قبل از آن نیز در لبنان و در جنگ ۳۳ روزه حضور داشتند.

غیب‌پرور با بیان اینکه آمریکایی‌ها در ادامه دشمنی‌هایشان اشتباهی بزرگ و استراتژیک کردند، گفت: قاسم سلیمانی سلول سلول وجودش را وقف اسلام کرد و همه عالم، سردار دل‌ها را به‌عنوان نماد مقاومت می‌شناسند و شهادت می‌دهند که در عرصه سیاسی، دانشمندی صاحب‌نظر بود. سردار سلیمانی در یاری‌رساندن به مردم سیل‌زده پیشگام بود و وقتی به روستاهای سیل‌زده بدون آب و غذا می‌رفت، تا هنگام رسیدن آذوقه آن منطقه را ترک نمی‌کرد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) عین‌الاسد را یک سیلی بزرگ خواند و گفت: حذف ترامپ قمارباز نیز انتقام خون حاج قاسم نیست؛ بلکه باید تمام نیروهای آمریکایی در شرق آسیا حذف شوند.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه آمریکا سازش‌گر نبوده و خیانت‌کار به تمام معناست، اظهار کرد: داعش زاییده آمریکا بود و این استکبار جهانی تنها به دنبال چپاول ثروت مردم منطقه است و شخصیت‌ها و نخبه‌های ما را ترور می‌کند. دولت آمریکا نه‌ تنها دین، بلکه انسانیت را نمی‌فهمد و انقلاب اسلامی در پناه ولایت‌فقیه ۴۰ سال است که در حال سیلی زدن به آمریکاست. وصیت‌نامه شهید قاسم سلیمانی مرام‌نامه غیرت و منشور دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی ابراز کرد: مشکلاتی در کشورمان وجود دارد اما اصل نظام باید بماند، منشور اسلامی گوشزد کرده که اگر اسلام شکست بخورد دنیای استکبار نمی‌گذارد حتی یک الله‌اکبر بگوییم، باید پای انقلاب بایستیم. مردم را به حضور حداکثری برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم، تمام دنیا منتظرند مشاهده کنند که در انتخابات روز جمعه ملت ایران چه حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد. در انتخابات باید کسانی را انتخاب کنیم که دل در گروه دنیا نداشته باشند، نامزدهای انتخاباتی که پلو و چلو می‌دهند دروغ‌گو هستند.

غیب‌پرور در پایان گفت: انتخابات به معنی امنیت بوده و یکی از راه‌های دفاع از انقلاب اسلامی انتخابات است و همان‌گونه که امام (ره) فرمودند حفظ نظام از نماز واجب‌تر است، همه باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم. خوشا به حال نیروهای مسلح که فرمانده آن‌ها نائب امام زمان است، کسانی که حرمت ولایت‌فقیه را داشته باشند، حرمت امام زمانش را نیز دارند.

انتهای پیام
captcha