برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در مدارس البرز
کد خبر: 3878919
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در مدارس البرز

مدارس استان البرز با برپایی آیین‌های ویژه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) را گرامی داشتند.

برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در مدارس البرز

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه مدارس استان البرز با برپایی آیین‌های ویژه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) را گرامی داشتند، گفت: در این آیین با شکوه دانش‌آموزان البرزی با برپایی آیین‌های ویژه این روز خجسته جشن گرفتند.
وی افزود: حضرت فاطمه(س) الگوی تمام انسان‌ها به ویژه بانوان است و باید تربیت فاطمی را در خانواده‌ها و بدنه آموزش و پرورش نهادینه کنیم.
فهمیده خاطرنشان کرد: شناخت بیشتر دانش‌آموزان از این دوالگوی ماندگار موجب تقویت دین و انقلاب در جامعه می‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با تاسی ازآموزه‌های تربیتی زندگی حضرت زهرا(س)، در مسیر زندگی سعادتمندانه یاری شوند و گامی نزدیکتر به سبک زندگی فاطمی بگذارند.
وی افزود: دانش‌آموزان دختر باید شعار حضرت لبیک یا زهرا(س) را به معنای واقعی و اعتقادی درک کنند و در زندگی خود به آن عمل کنند.
فهمیده گفت: به منظور آشنایی دانش‌آموزان با بصیرت فاطمی گفتمان‌های دینی با موضوع معرفی ابعاد شخصیتی بزرگ بانوی اسلام، حضرت زهرا(س) در مدارس البرز در حال اجرا است.
وی از دیدار دانش‌آموزان با مادران شهدا، حضورکارشناسان مذهبی برای تبیین زندگی بانوی دو عالم، برپایی نمایشگاه کتاب و حجاب و عفاف، همایش فاطمه‌شناسی، انتشار پیام‌هایی از توصیه‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدرانقلاب و مدافع حرم در خصوص حجاب و عفاف را از دیگر برنامه‌های ویژه ولادت حضرت زهرا(س) در مدارس البرز برشمرد.

انتهای پیام
captcha