اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره تربیت مربی تخصصی قرآن در قائن
کد خبر: 3877817
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره تربیت مربی تخصصی قرآن در قائن

فراخوان ثبت‌نام دوره تربیت مربی تخصصی قرآن کریم ویژه کودکان ابتدایی در شهرستان قائن اعلام شد.

به گزارش ایکنا، فراخوان ثبت‌نام دومین دوره تربیت مربی تخصصی قرآن کریم کودکان ابتدایی ویژه بانوان و آقایان از سوی مؤسسه تربیت مدرس قرآن کریم در شهرستان قائن اعلام شد.

پیش از این، نخستین دوره تربیت مربی برای کودکان پیش دبستانی در شهرستان قائن استان خراسان جنوبی با حضور شرکت‌کنندگان برپا شد. علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 27 بهمن‌ماه برای شرکت در این دوره اقدام کنند.

در این دوره آشنایی با سبک نوین و جذاب انتقال مفاهیم قرآنی و دینی به کودکان مقطع ابتدایی، اخلاق، روان‌شناسی، روش‌های کلاس‌داری و آموزش تخصصی قرآن کریم از سوی «محسنی» از اساتید این حوزه ارائه می‌شود. این دوره برای دانشجویان، معلمان، مربیان شاغل در مهدها و مراکز آموزشی، طلاب و مبلغان حوزه‌ و علاقه‌مندان به آموزش‌های قرآنی برپا شود.

باتوجه به اینکه مؤسسه تربیت مدرس قرآن کریم شهرستان قائن همه دوره‌های آموزشی را به سمت تخصصی شدن پیش برده است، این برنامه با هدف آشنایی مربیان با چگونگی روش‌های رفتار با کودکان برپا می‌شود. تاکنون بیش از 30  نفر برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. 

یادآور می‌شود؛ مؤسسه تربیت مدرس قرآن کریم شهرستان قائن با مدیریت علی اکبر حقگو، در استان خراسان جنوبی، شهرستان قائن، میدان امام خمینی(ره)، خیابان امام خمینی، جنب مسجد جامع برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha