اجرای طرح «نهج‌البلاغه‌خوانی» در مساجد کرج
کد خبر: 3877625
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

اجرای طرح «نهج‌البلاغه‌خوانی» در مساجد کرج

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر البرز از اجرای طرح «نهج‌البلاغه‌خوانی» در کرج خبر داد و گفت: این طرح تا پایان سال جاری در ۴۱ مسجد شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح نهج البلاغه‌خوانی در ۴۱ مسجد کرج

حجت‌الاسلام محمدعلی فتحی، دبیر بنیاد بین‌‌المللی غدیر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اجرای طرح نهج‌البلاغه‌خوانی در ۴۱ مسجد شهرستان کرج، گفت: این طرح با هدف تبیین جایگاه کتاب نفیس نهج‌البلاغه به‌مناسبت دهه فجر اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح به‌مناسبت چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قالب مجموعه طرح‌ یکشنبه‌های علوی و فاطمی در قالب همکاری با بنیاد بین‌المللی غدیر استان البرز و سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج اجرا می‌شود.

این مسئول گفت: افتتاحیه این طرح بعدظهر امروز یکشنبه، 20 بهمن‌ماه با حضور آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و رئیس بنیاد غدیر استان همچنین جمعی از مسئولان ارشد استانی برگزار خواهد شد.

فتحی مطرح کرد: همزمان با این مراسم در ۴۰ مسجد دیگر نیز این آیین با محوریت تبیین آموزه‌های معرفتی و سخنان گهربار حضرت علی(ع) در کتاب نهج‌البلاغه برپا شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان البرز تصریح کرد: انتظار می‌رود با هماهنگی‌های به‌عمل آمده این طرح تا پایان سال آتی در تمامی مساجد به‌صورت هماهنگ اجرا شود.

انتهای پیام
captcha