برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز زن
کد خبر: 3876842
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز زن

گروه جامعه ــ مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اعلام کرد: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) و بزرگداشت روز زن و مادر، از ۲۶ الی ۳۰ بهمن‌ماه، در نقاط مختلف تهران برنامه‌های مختلف تفریحی، ورزشی، علمی و هنری برای شهروندان برگزار می‌شود.

برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز زنبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زهرا بهروزآذر، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ضمن تشریح ویژه برنامه‌های ولادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) و بزرگداشت روز زن و مادر تصریح کرد: بخشی از این برنامه‌ها به صورت همزمان و هماهنگ در تمامی سرای محلات و برای تمامی بانوان شهروند برگزار می‌شود و بخشی دیگر با موضوعات تخصصی و به صورت متمرکز در چند نقطه از شهر تهران برگزار خواهند شد.

وی در تشریح برنامه‌ای که در سطح سرای محلات برگزار می‌شود و تمام زنان شهر تهران به آن دعوت هستند، گفت: همه سرای محلات تهران، به صورت همزمان روز شنبه ۲۶ بهمن از ساعت ۱۵ الی ۱۷، ضمن برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه‌(س)، دورهمی و گپ و گفت توسط کانون‌های مختلف زنان، میزبان بانوان تهرانی خواهند بود.

وی افزود: علاوه بر این برنامه، برنامه‌های دیگری شامل کمپین جانِ زندگی با هدف ایجاد فضای مثبت و حال خوب میان شهروندان، دو پنل تخصصی با موضوع زنان و فضا‌های شهری و زنان و سلامت با حضور صاحب‌نظران این حوزه‌ها، جامعه‌شناسان، روانشناسان و فعالان حوزه شهری و زنان و اصحاب رسانه، نمایشگاه عکس به مدت یک هفته با موضوع زنان و زندگی شهری و انتخاب عکس‌های برتر به همراه نشست‌های مرتبط در حوزه زن و رسانه و رویداد‌های تفریحی و ورزشی با همکاری سازمان ورزش نیز برگزار خواهد شد.

بهروزآذر افزود: برنامه‌ای هم برای بانوان شاغل در شهرداری در نظر گرفته شده که روز شنبه ۲۶ اسفند در برج میلاد با حضور شهردار و اعضای شورای شهر برگزار می‌شود. در برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی کرده‌ایم تا حد امکان از برگزاری برنامه‌های تکراری پرهیز کرده و با پیروی از شعار تهران شهری برای همه، گروه‌های مختلف زنان را مخاطب قرار دهیم.
انتهای پیام
captcha