شهادت سردار سلیمانی؛ آغاز شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3875768
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

شهادت سردار سلیمانی؛ آغاز شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی

گروه سیاست و اقتصاد _ معاون پیشین حشد‌الشعبی و یکی از رهبران مقاومت ملی عراق گفت: ریخته شدن خون سردار سلیمانی شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

شهادت سردار سلیمانی؛ آغاز شمارش معکوس نابودی رژم صهیونیستیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سیدهاشم‌الحیدری، معاون پیشین حشد‌الشعبی و یکی از رهبران مقاومت ملی عراق، شامگاه ۱۲ بهمن ماه در اجتماع سلیمانی‌ها که در مسجد جنرال ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه سردار سلیمانی زنده بوده و راه و یادش برای همیشه زنده خواهد ماند، اظهار کرد: حاج قاسم فرمانده همه محور مقاومت بود و خون وی بسیار گرانبها بوده و گروه‌های مقاومت انتقام خون او را تا اخراج کامل آمریکایی‌ها از منطقه خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه ریخته شدن خون سردار سلیمانی شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی را آغاز کرد، افزود: مقاومت در برابر دشمنان پیروز خواهد شد و همه ما گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی ایران هستیم تا در هر عرصه‌ای که فرمان دهند وارد و اقدام کنیم.

این فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه سردار سلیمانی تابع محض ولایت فقیه بود، ادامه داد: با وجود آنکه شهادت سردار سلیمانی غمی ابدی را در دل مردم به وجود آورد اما اشک‌های مقام معظم رهبری به هنگام نماز خواندن بر پیکر سردار سلیمانی برای ما سخت‌تر از شهادت حاج سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه همه ما پیروی امام حسین(ع) بوده و «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» شعار همه گروه‌های مقاومت است، تصریح کرد: راه امام حسین(ع) و اربعین با گفت‌وگو و سازش حفظ نشده است بلکه حماسه اربعین با خون امثال سلیمانی‌ها، حججی‌ها، ابومهندس‌ها و شهدای دیگر حفظ شده است.

هاشم‌الحیدری با بیان اینکه دشمنان پس از به بست رسیدن، اقدام به ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی کردند، عنوان کرد: اما ترامپ و همه طرفدارانش باید بدانند که سردار سلیمانی برای ما زنده است و او امید قدس بود و با شهادت او سربازان و دوستان حاج قاسم راهش را ادامه داده و قدس را آزاد خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha