مسابقه «آدمک» در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3874749
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
همزمان با ۲۲ بهمن؛

مسابقه «آدمک» در کرج برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: همزمان با راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مسابقه «آدمک» در کرج برگزار می‌شود و به افرادی که بهترین آدمک از ترامپ، نتانیاهو، بولتن بسازند هدیه تعلق خواهد گرفت.

مسابقه آدمک در کرج برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدحسین روحی‌یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن اشاره به ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: ۲۲ بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است و پیش‌بینی لازم برای اینکه برنامه‌های امسال شکل و نمای این موضوع را داشته باشد شده است.

وی افزود: امسال طبق روال هرسال برنامه‌های مختلفی در دهه فجر اجرا خواهد شد؛ علاوه بر این، برنامه‌هایی هم در دستور کار قرار دارد که متمایز از سال‌های گذشته است

این مسئول ادامه داد: استقبال نمادین از حضرت امام در روز ۱۲ بهمن، رژه موتوری از میدان امام خمینی(ره) و میدان حصارک به سمت میدان سپاه، نواختن زنگ انقلاب و برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد از جمله این برنامه‌هاست.

روحی یزدی تصریح کرد: همچنین در طول دهه فجر برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتسال، والیبال، تیراندازی، دارت و طناب‌کشی را خواهیم داشت، همچنین خیمه انقلاب در بقاع متبرکه استان برپا خواهد شد و غرفه‌های کودک، رسانه و ایستگاه انقلاب دایر می‌شود.

این مسئول بیان کرد: استان البرز در سینماهای ساویز، پرشین و هجرت میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خواهد بود و جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو هم برگزار می‌شود.

روحی‌یزدی گفت: در ایام دهه فجر، مستند آیت‌الله طالقانی و روایت زندگی وی از سیمای استان البرز پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز ۱۲ بهمن رأس ساعت ۱۵ مراسمی ویژه بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد جامع کرج برگزار خواهد شد گفت: مسابقه کتابخوانی با محوریت گام دوم انقلاب و مسابقه نقاشی و خطاطی با موضوع شهید سلیمانی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

روحی‌یزدی در پایان اعلام کرد: همزمان با راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال مسابقه آدمک هم برگزار خواهد شد و به کسانی که بهترین آدمک از ترامپ، نتانیاهو، بولتون و ... بسازند هدیه تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha