۵۷ موکب در البرز برپا می‌شود
کد خبر: 3874635
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
همزمان با ۲۲ بهمن؛

۵۷ موکب در البرز برپا می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر اینکه برنامه‌های روز 22 بهمن‌ماه در استان جلوه‌ای از پاسداشت از سردار دل‌ها دارد، گفت: در این روز ۵۷ موکب اربعین حسینی به مناسبت اربعین سردار سلیمانی در مسیر راهپیمایی برپا می‌شود.

57 موکب در البرز برپا می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، هفتم بهمن در نشست خبری چهل و یکمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی با موضوع اعلام برنامه‌های ستاد دهه فجر، با اشاره به اینکه چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با یوم الله بیست و دوم بهمن ماه مصادف شده است، اظهار کرد: حاج قاسم جایگزینی ندارد، تاریخ باید سال‌های سال را به خود ببیند که فرمانده بزرگ و خود ساخته‌ای چون او را در آغوش بکشد.

وی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند؛ سردار سلیمانی در شجاعت و مدیریت فردی بی‌نظیر بود، گفت: رهبری از روی تواضع فرمودند؛ حاج قاسم تربیت شده امام راحل بود در حالی که شواهد نشان می‌دهد وی تربیت شده رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه بیست و دوم بهمن ماه مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است، گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال ویژگی‌های خاص خود را دارد.

روحی یزدی با تأکید بر اینکه برنامه‌های امسال متمایز با سال گذشته است، گفت: استقبال نمادین از امام راحل و رژه موتور سواران از دو مسیر میدان سپاه تا میدان جمهوری و از میدان حصارک تا میدان جمهوری روز دوازدهم بهمن اجرا می‌شود.

نواختن زنگ انقلاب

وی به نواختن زنگ انقلاب اشاره کرد که امسال در مدرسه علی ابن ابی‌طالب(ع) شهر کرج با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به برگزاری نمایشگاه فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی کرج اشاره کرد و گفت: عنوان روز دوازدهم بهمن ما «ولایتمداری، انقلابی‌گری، پیوند ناگسستنی امت و امام» است.

روحی‌یزدی عنوان روز سیزدهم بهمن ماه را «تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی» اعلام کرد و گفت: عنوان روز چهاردهم بهمن نیز «فناوری فضایی، جوان انقلابی، جهاد علمی و امیدآفرینی» است.

این مسئول، عنوان روز 15 بهمن ماه را «مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید» اعلام کرد و گفت: عنوان روز شانزدهم بهمن ماه نیز «سبک زندگی ایرانی - اسلامی، اعتلای منزلت زن و تحکیم خانواده» است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: عنوان روز هفدهم بهمن ماه «خانواده، معنویت، ایثار و شهادت» است و عنوان روز هجدهم نیز «قرآن، عترت و وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت(عج)» است.

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در کرج

روحی‌یزدی عنوان روز 19 بهمن‌ماه را «امنیت پایدار، بازدارندگی و پاسداری از انقلاب اسلامی» اعلام کرد و گفت: عنوان روز بیستم بهمن ماه نیز «مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد» است.

وی عنوان روز 21 بهمن‌ماه را «مقاومت و استکبارستیزی» اعلام کرد و گفت: عنوان روز بیست و دوم بهمن ماه نیز «حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل‌ها» است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه برنامه‌های روز بیست و دوم بهمن ماه در استان جلوه‌ای از پاسداشت از سردار دل‌ها را دارد، گفت: در این روز ۵۷ موکب اربعین حسینی به مناسبت اربعین سردار سلیمانی در مسیر راهپیمایی برپا می‌شود.

روحی‌یزدی به اعزام کاروان ۴۱ زوج جوان به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: در طول دهه فجر مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی به برپایی خیمه‌های انقلاب در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و گفت: فیلم‌های جشنواره فجر نیز در سه سینمای «هجرت»، «ساویز» و «پرشین» اکران خواهد شد.

انتهای پیام
captcha