برگزاری نمایشگاه «فاطمی‌ها» در مدارس البرز
کد خبر: 3874606
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

برگزاری نمایشگاه «فاطمی‌ها» در مدارس البرز

گروه فرهنگی ــ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) ۱۲۰۰ نمایشگاه با عنوان فاطمی‌ها در مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی این استان برپا شده است.

برگزاری نمایشگاه «فاطمی‌ها» در مدارس البرز

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) ۱۲۰۰ نمایشگاه با عنوان فاطمی‌ها در مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی این استان برپا شده است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌های فرهنگی- مذهبی پیرامون ابعاد زندگی این بانوی بزرگواراسلام درالبرز دایر شده است، افزود: ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، آشنایی دانش‌آموزان با زندگینامه حضرت زهرا(س) و الگوبرداری دانش‌آموزان به ویژه در بخش حجاب و عفاف از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه‌هاست.
فهمیده بیان کرد: دراین نمایشگاه‌ها تصاویری از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای گمنام، پیام‌ها و شعارهایی در ضرورت زنده نگاه داشتن نام و یاد آنان دربخش دفاع مقدس به نمایش درآمده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ برنامه شاخص ویژه ایام فاطمیه درمدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی این استان اجرایی شده است، افزود: آموزش و پرورش استان البرز با برگزاری ویژه برنامه‌های معنوی درگرامیداشت این ایام درمدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی می‌کوشد با ترویج سبک زندگی فاطمی واقامه عزای فاطمی این ایام را گرامی بدارد.

انتهای پیام
captcha