پایان بهمن؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 3873963
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

پایان بهمن؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دانشجویان البرزی تا پایان بهمن فرصت دارند تا برای شرکت در سی‌وپنجمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان ثبت‌نام کنند.

پایان بهمن؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

به گزارش ایکنا از البرز، سی‌وپنجمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در سه مرحله دانشگاهی، سراسری و ملی برگزار می‌شود.
مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات قرآنی در اسفندماه سال جاری برگزار و مرحله سراسری آن مهرماه سال ۹۹ برگزار می‌شود.
این جشنواره در بخش،های آوایی، معارف قرآنی، پژوهشی، فن‌آوری، هنری و ادبی برگزار خواهد شد که بخش آوایی شامل ۹ رشته قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، کل، اذان، دعا و مناجات‌خوانی و تواشیح است و بخش معارف نیز در ۹ رشته شامل آشنایی با احادیث اهل‌بیت، مفاهیم نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآنی، ترجمه و تفسیر قرآن، آشنایی با سیره معصومین، احکام، پرسمان قرآنی سبک زندگی اسلامی و ایرانی است.
بخش هنری این جشنواره نیز در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، عکس، تذهیب، فیلم کوتاه، معرق و منبت و طراحی پوستر برگزار و بخش ادبی در رشته‌های شعر، داستان‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، بخش پژوهشی در رشته‌های مقاله‌نویسی، تلخیص کتاب و نقد کتاب و بخش فناوری نیز در رشته‌های تولید نرم‌افزار و اپلیکیشن و کانال شبکه‌های مجازی برگزار می‌شود.
گفتنی‌ست؛ هر دانشجو از هر بخش فقط می‌تواند در یک‌رشته ثبت‌نام کند و ثبت‌نام در دو یا بیشتر از دو رشته از بخش‌های متفاوت بلامانع است. جایزه نقدی در صورت کسب عنوان فقط به دو رشته تعلق می‌گیرد.
لیست کامل جوایز نقدی در هر بخش همراه با تاریخ دقیق برگزاری امتحانات به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha