اجرای طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها در دو هزار 900 مدرسه البرز
کد خبر: 3873313
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

اجرای طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها در دو هزار 900 مدرسه البرز

گروه اجتماعی ــ موج مهربانی همکلاسی‌ها با شعار«هر مدرسه یک پایگاه همدلی» برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان در مدارس البرز به نمایش گذاشته شد.

اجرای طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها در دو هزار 900 مدرسه البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز درآیین متمرکز سیل مهربانی همکلاسی‌ها که یکم بهمن دردبیرستان شاهد دخترانه معراج آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد، گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگویی از مهربانی بود که ملت ایران در مراسم تشییع این شهید والامقام سنگ تمام گذاشتند.
وی افزود: امروز دانش‌آموزان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت البرز بار دیگر در سیل همدلی محبت و یکدلی را چاشنی آموخته‌ها کردند.
این مسئول با بیان اینکه پویش ملی حمایت دانش‌آموزان ازمناطق سیل‌زده در مدارس البرز اجرایی شده است، گفت: این حرکت با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش ، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا به مدت یک هفته در مدارس در حال اجرا است.
قاسمی تصریح کرد: این پویش به منظورحمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل و انسجام‌بخشی هدایای نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا در راستای کمک به دانش‌آموزان و فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه استان البرز معین شهرستان قصرقنداستان سیستان و بلوچستان شده است، یادآورشد: در این شهرستان ۴۰ مدرسه آسیب‌دیده است که نیاز به کمک هموطنان به خصوص دانش آموزان و فرهنگیان دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش استان البرز در سیل فرودین ماه حدود ۴۰ میلیارد ریال کالای نقدی و غیر نقدی به سیل‌زدگان اهدا کرد.
قاسمی ادامه داد: امیدواریم با همدلی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش‌آموزان و خانواده ها در مناطق سیل‌زده برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه این پویش دانش‌آموزی در ۲ هزار و ۹۰۰ کد مدرسه استان البرز در حال اجراست، گفت: تمام وجوه نقدی اهدایی و داوطلبانه جمع‌آوری شده ازدانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس پس از تهیه و تنظیم در همان روز صورت جلسه می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ ، شماره شبا IR۸۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ به نام مرکز نیکوکاری فرهنگیان آموزش و پرورش استان البرز نزد صندوق امداد ولایت بانک ملی ایران واریز برای دریافت این کمک ها در نظر گرفته شده است.
قاسمی اضافه کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده به شماره حساب مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش با شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ واریز می‌شود.
وی تصریح کرد: برنامه نمادین سیل مهربانی با برپایی چادرهای کمک به هموطنان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان در نواحی و مناطق هشتگانه و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز دایر شده است.
دانش‌آموزان البرز در این برنامه، پیام تشکل های دانش آموزی ویژه سیل مهربانی همکلاسی ها را قرائت کردند و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را در حمایت از دانش آموزان و فرهنگیان آسیب‌دیده در سیل استان سیستان و بلوچستان را به اهتزاز درآوردند.
دراین آیین شرکت‌کنندگان هدایای نقدی و غیرنقدی خود را تقدیم دانش‌آموزان و فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان کردند.

 

انتهای پیام
captcha