مشارکت 90 درصدی کانون‌های مساجد البرز در طرح ملی «فهما»
کد خبر: 3873054
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

مشارکت 90 درصدی کانون‌های مساجد البرز در طرح ملی «فهما»

گروه فرهنگی ــ مسئول اجرای طرح ملی فهما در البرز از مشارکت 90 درصدی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این طرح خبر داد و گفت: از زمان اجرای این طرح برنامه‌های کانون‌های مساجد بسیار پربارتر شده است.

مشارکت 90 درصدی کانون‌های مساجد البرز در طرح ملی «فهما»

حجت الاسلام کاظم شکری، مسئول اجرای طرح ملی فهما در البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز اظهارکرد: میانگین مشارکت فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در طرح ملی فهما ۹۰ درصد است.
وی افزود: همزمان با اجرای این طرح در البرز، شاهد رشد برنامه‌ها و رقابت ثبت فعالیت‌ها در سامانه فهما از طرف فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بودیم.
این مسئول با اشاره به رشد فعالیت‌های برنامه‌محور در سطح کانون‌های مساجد، عنوان کرد: از آنجا که برنامه‌های اثرگذار مانند شعر، تئاتر، سرود و دیگر موارد هنری و فرهنگی حائز رتبه بیشتری بودند، روند فعالیت کانون‌های مساجد نیز در این حوزه‌ها متمرکز شده است.
شکری با اشاره به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برتر استان در اجرای طرح فهما گفت: کانون فرهنگی ثامن در ماهدشت کرج و کانون راهیان قدس در مسجد جامع امیرالمومنین(ع) رتبه‌های برتر طرح فهما در البرز را کسب کردند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت اثرگذاری طرح فهما در پویایی هرچه بیشتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: از زمان اجرای این طرح برنامه‌های کانون‌های مساجد بسیار پربارتر شده است.
مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان تعطیل شدن کانون‌های غیرفعال در سطح استان را بخشی از عملکرد اجرای طرح فهما دانست و گفت: در حال حاضر ۳۸۵ کانون فرهنگی هنری مسجد در البرز فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha