رونمایی از پوستر طرح ملی «فهما» در البرز
کد خبر: 3873049
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

رونمایی از پوستر طرح ملی «فهما» در البرز

گروه فرهنگی ــ پوستر طرح ملی فهما با حضور مسئولان البرزی رونمایی شد.

رونمایی از پوستر طرح ملی «فهما» در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، پوستر طرح ملی «فهما» با حضور جمعی از مسئولان و کارشناسان ستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، پیش از ظهر امروز، 30 دی رونمایی شد.
حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیرستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در این مراسم اظهارکرد: طرح ملی« فهما» به عنوان یکی از طرح‌های سازماندهی شده و منسجم با هدف ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی هنری مساجد در کشور اجرایی شده است.
وی افزود: این طرح بسترساز انسجام و وحدت رویه در روند برنامه‌های موثر و سازنده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که با رویکرد کشف استعدادهای فعالان مسجدی اجرا می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: انسجام‌بخشی به روند فعالیت‌ها از مهم‌ترین رویکردهای اجرای طرح فهما است که با این رویکرد انتظار می‌رود دستاوردهای موثری در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در مساجد استان البرز به نتیجه برسد.
مسئول فهما استان البرز تصریح کرد: برنامه محوری یکی از شروط تخصیص بودجه لازم به فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که در این زمینه پس از اجرای طرح فهما شاهد یک تحول برنامه‌ای در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بودیم.
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: اینکه هریک از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با در نظر گرفتن میزان امتیازهای معین به شرح فعالیت‌های صورت گرفته در کانون مسجد اقدام کنند یک فرصت برای برآورد کلی فعالیت‌ها و ارتقای میزان کمی و کیفی برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha