2 هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق سیل‌زده سیستان توزیع شد
کد خبر: 3873033
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

2 هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق سیل‌زده سیستان توزیع شد

گروه اجتماعی ــ رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز گفت: خیرین این استان دو هزار بسته حمایتی برای دانش‌آموزان و کودکان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان ارسال کردند.

2هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق سیل زده سیستان توزیع شد

محمدرضا اسپرورین، رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: خیرین این استان دو هزار بسته حمایتی برای دانش‌آموزان و کودکان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان ارسال کردند.
وی با اشاره به اینکه همت خیرین نیک‌اندیش در حوزه تعلیم و تربیت قابل تحسین است، خاطرنشان کرد: این بسته‌های حمایتی شامل نوشت‌افزار به ویژه کتاب و دفتر، مداد و خودکاراست.
این مسئول تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان تعداد ۵۰۰ روستا و ۱۴ شهرستان درگیر سیل هستند و ۲۰ هزار واحد مسکونی بر اثر جاری شدن آسیب کلی و جزئی دیده است.
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز ادامه داد: این سیل به کلاس‌های درس سیستان وبلوچستان نیز آسیب‌زده و کتاب و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان را از بین برد به همین دلیل خیرین نیک‌اندیش استان به یاری دانش‌آموزان شتافتند.
وی با بیان اینکه پس از سیل کودکان از نظر عاطفی، آسیب‌پذیر هستند، اضافه کرد: خیرین با نگاه معنوی خود حرکت خودجوش حمایتی خود از دانش‌آموزان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان را شروع کرده‌اند تا دانش‌آموزان با آرامش تحصیل کنند.

انتهای پیام
captcha