دهه فجر بهترین فرصت برای بیان مولفه‌های گام دوم انقلاب است
کد خبر: 3873025
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

دهه فجر بهترین فرصت برای بیان مولفه‌های گام دوم انقلاب است

گروه فرهنگی ــ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای بیان مولفه‌های گام دوم انقلاب است، گفت: مراسم امسال رنگ و بوی شهید و شهادت داشته چرا که ایام الله دهه مبارک فجر با چهلمین روز شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی تقارن یافته است.

دهه فجر بهترین فرصت برای بیان مولفه‌های گام دوم انقلاب است

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز، 30 دی در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان ساوجبلاغ، اظهارکرد: مراسم امسال رنگ و بوی شهید و شهادت داشته چرا که ایام الله دهه مبارک فجر با چهلمین روز شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی تقارن یافته است.
وی با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای بیان مولفه‌های گام دوم انقلاب است، گفت: مسئولان استان روز هشتم بهمن ماه امسال با حضور در مرقد مطهر حضرت امام راحل(ره) با آرمان‌های والای آن حضرت تجدیدبیعت خواهند داشت.
روحی یزدی گفت: ویژه برنامه‌های چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از شاخص‌ترین برنامه‌ها در سطح استان البرز خواهد بود.
در ادامه ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار ساوجبلاغ نیز با اشاره به اینکه آیین‌های دهه مبارک فجرامسال مردم محور خواهد بود، گفت: در طول ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مردم نقشی کلیدی در عرصه‌های مختلف و برهه های حساس تاریخ انقلاب داشتند و حضور مردم سبب شد امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت انکارناپذیر در جهان خودنمایی کند.
وی افزود: در برگزاری آیین ایام‌الله دهه فجر کمیته‌ها نقش هماهنگی و جهت‌دهی را دارند و مردم نقش اصلی و محور برگزاری و اجرای جشن‌ها هستند.
فرماندار ساوجبلاغ از برگزاری ۴۱ همایش پیاده‌روی خانوادگی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: امسال در طلیعه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 41 همایش پیاده‌روی به صورت همزمان در شهرها و روستاهای شهرستان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.
پالیزگیر افزود: دهه فجر امسال با یک ویژگی‌ها و برنامه‌ریزی خاصی برای ایجاد شور و نشاط بیشتر و در راستای الگوسازی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای نسل جوان همراه بوده و حال و هوای ویژه‌ای خواهد داشت.
وی گفت: در دهه فجر امسال ۱۶۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که این رقم سه برابر پروژه های سنوات گذشته در این شهرستان است.
این مسئول بیان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در بخش‌های مختلف و با ایجاد اشتغال و تولید و سرمایه‌گذاری اجرایی و به بهره‌برداری می‌رسند.
فرماندار ساوجبلاغ دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان دانست و گفت: تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، معرفی شهدای قبل از انقلاب و برائت از دشمنان باید در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha