22 محفل انس با قرآن در مساجد البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3872663
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
همزمان با ایام الله دهه فجر؛

22 محفل انس با قرآن در مساجد البرز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، 22 محفل انس با قرآن در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

22 محفل انس با قرآن در مساجد البرز برگزار می‌شود

حجت الاسلام کاظم شکری، مسئول ستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، 22 محفل انس با قرآن در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این محافل در مساجد شاخص استان برگزار خواهد شد، افزود: هر یک از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به ویژه کارشناسان ستادهماهنگی کانون‌های مساجد باید با تبعیت از فرامین رهبری، ایام الله دهه فجر را قدر بدانند و با الگوبرداری از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی نسبت به انجام تکالیف خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
این مسئول در پایان به برپایی شب شعر یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت ایام فاطمیه در مسجد امام صادق(ع) کرج اشاره کرد و گفت: این مراسم بعدظهر امروز با همکاری ارشاد البرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha