راهیابی 45 هزار دانش‌آموز البرزی به مسابقات منطقه‌ای قرآن
کد خبر: 3872647
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

راهیابی 45 هزار دانش‌آموز البرزی به مسابقات منطقه‌ای قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: از 120 هزار دانش‌آموز شرکت‌کننده در بخش آموزشگاهی مسابقات قرآن، 45 هزار نفر موفق راهیابی به مسابقات مرحله منطقه‌ای شدند.

راهیابی 45 هزار دانش‌آموز البرزی به مسابقات منطقه‌ای قرآن

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سی‌وهشتمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش‌آموزی با حضور 120 هزار دانش‌آموز برگزار شد.
وی با بیان اینکه سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش آموزی، در ۱۴ رشته برگزار می‌شود، افزود: از برنامه‌های جانبی این دور از مسابقات برگزاری بیش از 250 محفل قرآنی در سطح مدارس بود.
این مسئول با اشاره به اینکه مسابقات مرحله منطقه‌ای بهمن ماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: از 120 هزار دانش‌آموز شرکت‌کننده در بخش آموزشگاهی مسابقات قرآن، 45 هزار نفر موفق به راهیابی به مسابقات مرحله منطقه‌ای شدند.
قاسمی با بیان اینکه مرحله استانی این دور از مسابقات نیز در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مسابقات قرآن یکی از اهداف سیستم آموزش و پرورش کشور در راستای ارتقای فرهنگ قرآن در میان نوجوانان است.
وی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر نیز 30 محفل انس با قرآن با حضور منتخبین مرحله آموزشگاهی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha