درخشش کانون لرستان در مسابقه انشانویسی «اگر آب نباشد»
کد خبر: 3872617
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

درخشش کانون لرستان در مسابقه انشانویسی «اگر آب نباشد»

گروه فرهنگی ــ دو نفر از اعضای مرکز کانون شماره یک بروجرد و انجمن ادبی کانون لرستان در مسابقه سراسری انشانویسی با موضوع «اگر آب نباشد» عناوین برتر را کسب کردند.

درخشش کانون لرستان در مسابقه انشاءنویسی «اگر آب نباشد»به گزارش ایکنا از لرستان، تارا ترابی، عضو مرکز فرهنگی و هنری کانون شماره یک بروجرد و هلیا پاپی، عضو انجمن ادبی کانون لرستان در مسابقه سراسری انشانویسی با موضوع «اگر آب نباشد» عناوین برگزیده را کسب کردند.

براساس این گزارش، فراخوان این مسابقه سراسری در پاییز ۹۷ به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شد و بیش‎ از ۵۰ اثر از مراکز استان به دبیرخانه لرستان رسید که پس ‎از ارسال آثار برتر به مسابقات کشوری، دو عضو کانون استان توانستند به‎عنوان 10 نفر اول برگزیده دست یابند.

همچنین آثار ۱۰ نفر برگزیده به‌صورت فایل صوتی ارائه شده و علاوه‎بر آن متن انشای دویست نفر اول علاوه‎بر جایزه در قالب یک کتاب منتشر می‎شود.

یادآور می‎شود، در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیست و شش مرکز کانون شامل هفده مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی در خرم‌آباد و بروجرد و هفت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت می‎کند.

انتهای پیام
captcha