۹۰۰ سرباز در طرح «سرباز مهارت» آموزش دیدند
کد خبر: 3872614
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
از سوی جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی؛

۹۰۰ سرباز در طرح «سرباز مهارت» آموزش دیدند

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از آموزش ۹۲۰ سرباز در قالب طرح «سرباز مهارت» توسط این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

آموزش 900 سرباز در قالب طرح «سرباز مهارت» توسط جهاددانشگاهی خراسان شمالیحسن خوش‌صفا، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اعلام خبر آموزش 920 سرباز در طرح «سرباز مهارت»، اظهار کرد: سربازان آموزش‌دیده از نیروهای مسلح ارتش، سپاه پاسداران، مرزبانی و نیروی انتظامی بوده‌اند.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه جهاددانشگاهی با اداره‌کل ورزش و جوانان در این زمینه افزود: این طرح در محل پادگان‌ها اجرا شده و در قالب آن دوره‌های آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال و مهارت‌های عمومی زندگی به سربازان وظیفه نیروهای مسلح ارائه می‌شود.

خوش‌صفا با اشاره به ارائه مهارت‌های کاربردی و اساسی به سربازان در قالب این دوره‌، تأکید کرد: هدف این است آموزش‌ها، کاربردی ارائه شود تا در بهینه‌سازی کیفیت زندگی جوانان پس از فراغت از دوران خدمت سربازی مؤثر باشد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی اضافه کرد: طرح ملی «سرباز مهارت» بر اساس تأکید و دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده بهینه از دوران خدمت وظیفه سربازان طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی اظهار کرد: رویکرد آموزش‌های جهاددانشگاهی توجه به آموزش همراه با پژوهش کاربردی و آموزش‌های توانمندسازی و مکمل مبتنی بر نیاز بازار کار است و در واقع مهارت‌آموزی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی از اولویت‌های اصلی جهاد‌دانشگاهی است به همین دلیل مهم‌ترین فعالیت‌های آموزشی این نهاد با هدف مهارت‌افزایی و توانمندسازی انجام شده است.

انتهای پیام
captcha