آزادی 196 زندانی غیرعمد ندامتگاه فردیس
کد خبر: 3872583
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

آزادی 196 زندانی غیرعمد ندامتگاه فردیس

گروه اجتماعی ــ سرپرست ندامتگاه فردیس از آزادی 196 نفر از زندانیان غیرعمد ندامتگاه فردیس با کمک خیرین خبر داد.

آزادی 196 زندانی غیرعمد ندامتگاه فردیس

احمد معتقد، سرپرست ندامتگاه فردیس در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: با پیگیری‌های مستمر مددکاران و انجمن حمایت از زندانیان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد ندامتگاه فردیس به کمک خیرین از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.
وی با بیان اینکه خیرین نقش مهمی در آزادی زندانیان با جرائم غیرعمد در کشور دارند، افزود: بخش اعظمی از زندانیان به دلیل جرائم غیرعمد از جمله عدم پرداخت مهریه و سایر موارد در زندان هستند که خیرین با کمک‌های خود می‌توانند به آزادی این زندانیان کمک بسیار زیادی کنند.
این مسئول با اشاره به آیه ۲۵۴ سوره مبارکه بقره انفاق بدون تأخیر در راه خدا را اقدامی اساسی برای کمک به نیازمندان دانست و بیان کرد: یکی از قوانین الهی در قرآن مجید کمک به نیازمندان است و کسانی که مسیر و کمک به افراد نیازمند را مسدود می‌کنند شبیه کفار هستند.
سرپرست ندامتگاه فردیس با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم مسیر انفاق را ترک نکنیم و گره‌گشایی از کار مردم را سر لوحه کار خویش قرار دهیم، مطرح کرد: خیرین و نیکوکاران دارای توانایی مالی می‌توانند در جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد گام های مؤثری بردارند.

انتهای پیام
captcha