افتتاح مرکز نیکوکاری شمیم بهشت در کرج
کد خبر: 3871767
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

افتتاح مرکز نیکوکاری شمیم بهشت در کرج

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از افتتاح مرکز نیکوکاری سازمان آرامستان‌های کرج با نام شمیم بهشت و با هدف استفاده از ظرفیت‌های خیر و احسان به منظور ارائه خدمات تدفین به نیازمندان خبر داد.

رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز از افتتاح مرکز نیکوکاری سازمان آرامستان‌های کرج با نام شمیم بهشت و باهدف استفاده از ظرفیت‌های خیر و احسان به منظور ارائه خدمات تدفین به نیازمندان خبر داد و گفت: افتتاح این مرکز نمادی از پذیرش مسئولیت اجتماعی در سازمان آرامستان‌های کرج است.
وی افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران در مرکز نیکوکاری شمیم بهشت امور مربوط به تغسیل، تدفین و هزینه‌های مرتبط با آن برای نیازمندان با تخفیف ویژه و یا به صورت رایگان انجام خواهد شد.
این مسئول مطرح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با استفاده از چهار دهه تجربه از طریق هم‌افزایی، هم‌گرایی و اقدام مشترک در جهت تسریع خدمت‌رسانی به بیماران نیازمندان آماده تعامل با مراکز نیکوکاری فراگیر، تخصصی و محله محور است.
لشینی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، عنوان کرد: بیش از ۳۰ درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود.
وی اظهار کرد: ایفای نقش در کمک‌رسانی به هم‌وطنان زلزله‌زده و سیل‌زده، کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان در آغاز سال تحصیلی، کمک به تأمین هزینه‌های درمان، جهیزیه و مسکن محرومان و اعطای سبد کالای ماهانه به نیازمندان از جمله خدمات مراکز نیکوکاری است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز اعلام کرد: مردم و خیران برای کمک به نیازمندان می‌توانند علاوه بر تماس با شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و کد دستوری #۱*۸۸۷۷۱* از سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha