قدرت سپاه دشمنان را می‌ترساند
کد خبر: 3871609
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

قدرت سپاه دشمنان را می‌ترساند

گروه فرهنگی ــ رییس بسیج فرهنگیان البرز با اشاره به اینکه دشمنان از نام سپاه پاسداران هراس دارند و این ترس جرأت هر حرکتی را از آن‌ها می‌گیرد، گفت: ترس اصلی دشمن از قدرت سپاه است.

قدرت سپاه دشمنان را می‌ترساند

مجتبی آمرکاشی، رییس بسیج فرهنگیان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه به منظورحمایت از سپاهیان اسلام برنامه‌های فرهنگی مختلفی در مدارس البرز درحال اجراست، گفت: امروز نیز در سراسر مدارس استان، فریاد «من هم یک سپاهی هستم» با رویکرد ایثار و ولایت‌مداری طنین‌انداز شد.
وی با بیان اینکه امروز دانش‌آموزان و فرهنگیان البرزی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملبس به لباس بسیجی شدند و پرچم پرافتخار ایران را در مدارس به اهتزاز درآوردند و اقدام دولتمردان آمریکا در قبال سپاه را محکوم کردند، گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان البرزی حامی سپاه و قدردان زحمات آنها هستند.
این مسئول در ادامه به سانحه سقوط هواپیمایی اکراینی اشاره کرد و گفت: سخن گفتن سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه برای تشریح جزئیات حادثه و اشتباه صورت گرفته نشان از تعهد وی در مقابل ملت ایران دارد و زیر پا گذاشتن مصالح و منافع سیاسی به خاطر صداقت با مردم ستودنی است.
آمرکاشی یادآورشد: سردار حاجی زاده با شجاعت خطای انسانی را پذیرفت و به خاطر این اشتباه از مردم عذرخواهی کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی سپاه سه وظیفه حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران با تمام وجود و تشکل نیروهای مردمی بسیج برای حفظ دستاوردهای انقلاب و مسائل فرهنگی را برعهده دارد، افزود: سپاه طی این سال‌ها وظایف خود را به خوبی انجام داده است، سپاهیان تاکنون قدرتمندانه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کردند.
وی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان از نام سپاه پاسداران هراس دارند و این ترس جرأت هر حرکتی را از آنها می‌گیرد، گفت: ترس اصلی دشمن از قدرت سپاه است لذا تمام توان خود را برای ضربه‌زدن به این نهاد انقلابی به کارگرفته‌اند اما باید بدانند که نقشه‌هایشان هیچگاه عملیاتی نمی‌شود و سپاه پاسداران همچنان با قدرت مسیر خود را ادامه می‌دهد.

 

انتهای پیام
captcha