یک‌صدایی دانش‌آموزان البرزی در حمایت از سپاه پاسداران
کد خبر: 3871583
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

یک‌صدایی دانش‌آموزان البرزی در حمایت از سپاه پاسداران

گروه فرهنگی ــ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: فریاد من هم یک سپاهی هستم با رویکرد " ایثار و ولایت‌مداری "در مدارس این استان طنین‌انداز شد.

یک‌صدایی دانش‌آموزان البرزی در حمایت از سپاه پاسداران

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به منظورحمایت از سپاهیان اسلام برنامه‌های فرهنگی مختلفی در مدارس البرز اجرایی شده است و مجموعه فرهنگیان و دانش‌آموزان اقدام کینه‌توزانه دشمنان اسلامی علیه سپاه را محکوم می‌کنند.
وی یادآورشد: دشمنان نظام با این اقدامات نابخردانه قصد تهدید و تحقیر سپاه و نظام اسلامی را دارند که با همدلی همه گروه‌ها باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
فهمیده بیان کرد: با بصیرت، ولایتمداری وهوشیاری مردم ایران اسلامی امروزه شاهد تحقیر آمریکا وهمراهانش در مقابل همدلی مردم و مسئولان هستیم.
وی به حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان درعرصه‌های مختلف انقلاب اشاره و اضافه کرد: حدود ۲۵درصد از شهدای انقلاب از جامعه دانش‌آموزی و فرهنگی هستند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: دشمنان نظام چون مشاهده می‌کنند سپاه در کنار مردم ودیگر نیروها حماسه ایجاد می‌کند در اندیشه تحقیر آن هستند ولی کورخوانده‌اند.
وی ادامه داد: انقلاب ما به مرحله فتح قله‌ها رسیده و دشمنان از هر فرصتی برای تخریب وتحقیر آن استفاده می‌کنند.
فهمیده تاکید کرد: مجموعه آموزش وپرورش استان با حضور خود در سپاه پاسداران همدلی وهمراهی خود را مانند همیشه به اثبات رساندند واین حضور مدیرکل ومجموعه آموزش وپرورش مایه دلگرمی پاسداران است.
گفتنی‌ست؛ در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان البرزی ملبس به لباس بسیجی شدند و پرچم پرافتخار ایران را در مدارس به اهتزاز درآوردند و اقدام دولتمردان آمریکا در قبال سپاه را محکوم کردند.
همچنین کمپین حمایت از سردار حاجی‌زاده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان " معلمین قدردان سردار حاجی‌زاده و سپاه " هستند در البرز فعال شده است.

 

انتهای پیام
captcha