برگزاری ویژه برنامه ایام فاطمی در 70 روستای البرز
کد خبر: 3871357
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

برگزاری ویژه برنامه ایام فاطمی در 70 روستای البرز

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه در 70 روستای استان، گفت: برنامه‌های امسال با محوریت مقاومت فاطمی و تبیین اندیشه‌های سردار سلیمانی اجرا خواهد شد.

برگزاری ویژه برنامه ایام فاطمی در 70 روستای البرز

حجت الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با تاکید بر محوریت قرار دادن بصیرت‌افزایی و شناخت حضرت فاطمه(س) در ایام فاطمیه گفت: شناخت حضرت زهرا(س) سعادت فرد و جامعه را تضمین می‌کند.
وی افزود: حضرت زهرا(س) در همه عرصه‌ها به‌خوبی از ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی(ص) دفاع کرد و در این مسیر به شهادت رسید.
این مسئول با بیان اینکه مراسم سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمیه باید باشکوه بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار شود، گفت: امسال ایام فاطمیه با شهادت سردار سلیمانی مقارن شده است و هیئت‌های مذهبی مسئولیت تبیین مقاومت فاطمی و ترویج سبک زندگی اسلامی را برعهده دارند.
ولایی‌برحق در ادامه نواختن زنگ فاطمی با همکاری اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی و آموزش و پرورش در مدارس دخترانه همزمان با ۱۲ بهمن، حضور مبلغین درمساجد و هیئت‌های مذهبی و سخنرانی با محوریت حضرت فاطمه(س)، برگزاری مسابقه کتابخوانی فاطمی، مرثیه‌سرایی و برگزاری محافل انس با قرآن را از برنامه‌های محوری ایام فاطمیه عنوان کرد.
این مسئول با بیان اینکه مناطق محروم و روستایی نیز از برنامه‌های شبکه تبلیغی دور نخواهند ماند، گفت: در این ایام روحانیون مستقر در 7۰ روستا برنامه‌هایی را با محوریت مساجد اجرا می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که در ایام فاطمیه برگزار می‌شوند، نیاز به برنامه‌ریزی و اتخاذ روش‌های نوین دارند تا با محتوای غنی بتوانند بر نسل جوان تاثیر بیشتری بگذارند.

 

انتهای پیام
captcha