مقاومت و بیانیه گام دوم انقلاب محور برنامه‌های دهه فجر در مدارس البرز
کد خبر: 3871280
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

مقاومت و بیانیه گام دوم انقلاب محور برنامه‌های دهه فجر در مدارس البرز

گروه فرهنگی ــ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر ده‌ها برنامه فرهنگی هنری در مدارس استان اجرا می‌شود، گفت: محور برنامه‌های امسال را مقاومت و بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل می‌دهد.

مقاومت و بیانیه گام دوم انقلاب محور برنامه‌های دهه فجر در مدارس البرز

به گزارش ایکنا از البرز، فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز، 23 دی ماه در نشست آغاز به کار ستاد دهه مبارک فجر بیان کرد: محور برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال را مقاومت و بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه رسالت فرهنگیان درتبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: برنامه‌های دهه فجر در مدارس البرز باید به گونه‌ای سازماندهی شود که دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف با نگاهی خلاقانه تبیین شود.
فهمیده با بیان اینکه برنامه‎های دهه فجر درمدارس استان باید بر اساس روز شمار انقلاب اسلامی تنظیم شود، اضافه کرد: باید با اجرای یکپارچه برنامه‌ها در مدارس به مهم‌ترین هدف که همان افزایش شناخت دانش‌آموزان با نهضت مردمی انقلاب اسلامی است دست پیدا کنیم.
وی عنوان کرد: برای آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان در زمینه نهضت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برنامه‌هایی چون نواختن زنگ انقلاب، نشست‌های بصیرت‌افزایی، برپایی نمایشگاه، دیدار ازخانواده معظم شهدا وجانبازان، گلباران گلزار شهدا، یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، اجرای سرود گروهی ، حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، و اردو دربرنامه گنجانده شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با تاکید براینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس باید تقویت‌کننده غرور ملی در بین دانش‌آموزان و اولیای آنان باشد، افزود: توفیقات آموزش و پرورش البرز در این سال‌ها در قالب اجرای برنامه‌های مختلف بابد به تصویر کشیده شود تا گامی در خنثی‌کردن موج ناامیدی دشمنان در بین مردم داشته باشیم.
در این نشست اعضای ستاد استانی بزرگداشت دهه فجر، دیدگاه‌های خود را در زمینه فرآیند اجرای برنامه‌های اثربخش با رویکر جشن انقلاب و نهضت انقلاب اسلامی در مدارس البرز بیان کردند.

انتهای پیام
captcha