امت اسلامی شرایط را برای دشمن سخت‌تر خواهد کرد
کد خبر: 3868656
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

امت اسلامی شرایط را برای دشمن سخت‌تر خواهد کرد

گروه اجتماعی- مدیر حوزه علمیه ولایت شهرکرد گفت: دشمنان مطمئن باشند که امت اسلامی برای انتقام خون شهیدان‌شان شرایط را برای دشمن سخت‌تر خواهند کرد و قطعاً دشمن از این حماقتی که به خرج داد پشیمان خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفضل احمدی در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، در رابطه با شهادت سردار قاسم سلیمانی، بیان کرد: شهادت پاسدار بزرگ امت اسلامی و مبارز بزرگ در برابر تروریسم بین‌المللی توسط بزرگترین تروریست جهان یعنی رژیم جنایت‌گر آمریکا به محضر امام زمان(عج)، رهبر انقلاب، امت جبهه‌های مقاومت از یمن تا سوریه و بحرین تا فلسطین و خصوصاً به امت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت و تبریک تبریک می‌گوییم.

وی ادامه داد: مطمئناً این شهادت حرکت پرخروش بیشتری در برابر استکبار جهانی به‌وجود خواهد آورد، شهادت سردار سلیمانی در واقع انتقام گرفتن آمریکا جنایتکار از نابودی داعش توسط سردار و همرزمانش و انتقام گرفتن از مقاومت امت اسلامی ایران در برابر فشارهای حداکثری است.

حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: دشمنان انتظار داشتند کمر انقلاب اسلامی را در برابر فشار تحریم‌ها و فشارهای حداکثری خم کنند اما این قدرت اسلامی همچنان همانند درخت تنومند برافراشته است و هرچقدر دشمن سخت‌گیری می‌کند ایران اسلامی محکم‌تر می‌شود.

مدیر حوزه علمیه ولایت شهرکرد تصریح کرد: این شهادت نشان دهنده ضعف و استیصال دشمنان است که به صورت ناجوانمردانه یک فرمانده سپاه مبارز و مقاوم در برابر تروریسم منطقه و بین‌الملل را با پهپادهای خود مورد هدف قرار دهد این افراد در جنگ رو در رو شکست خوردند و از ضعف و استیصال برای نجات خود از غرق شدن دست به چنین جنایت ناجوانمردانه زدند.

مدرس حوزه علمیه ولایت شهرکرد به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با شهادت سردار سلیمانی که فرمودند: خبر تلخی است اشاره کرد و افزود: دشمنان مطمئن باشند که امت اسلامی برای انتقام خون شهیدان‌شان شرایط را برای دشمن سخت‌تر خواهند کرد و قطعاً دشمن از این حماقتی که به خرج داد پشیمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شهادت برای امت اسلامی پیامی دارد، ادامه داد: ملت اسلامی باید بدانند که دشمن حذف و نابودی ما را می‌خواهد و با دین، فکر، آئین و اعتقاد ما مشکل دارد و اگر مسائل حقوق بشری و مسائل هسته‌ای را مطرح می‌کند دنبال بهانه‌ای برای نابودی اسلام است.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی پیام‌هایی برای دشمنان و دوستان دارد، گفت: مقاومت و حرکت محکم و استوار رو به جلو پیام شهادت سردار سلیمانی به دوستان ایشان است و هشدار به دشمنان که پایان کارشان نزدیک است و پیروزی از آن امت جبهه مقاومت خواهد بود و این گروه باید خود را برای شکست در برابر جبهه مقاومت آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه نه تنها این شهادت هیچ خللی در حرکت جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه سبب محکم‌تر و استوارتر شدن جبهه مقاومت نیز خواهد شد، ادامه داد: امروز دیدید که همه مردم و مسئولین یک صدا خون‌خواهی این شهیدان را مطالبه‌گری کردند، البته برخی از عقلای دشمنان به خطرناک و اشتباه بودن این ترور و نتیجه عکس داشتن آن اعتراف کردند که یقیناً هم همین‌گونه خواهد بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha