حماسه 9دی خواب دشمنان را پریشان کرد
کد خبر: 3867620
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

حماسه 9دی خواب دشمنان را پریشان کرد

گروه اجتماعی ــ فرمانده پایگاه بسیج حضرت زینب(س) شهرداری کرج گفت: حضور زنان و مردان در حماسه ۹ دی خواب دشمنان را پریشان و خط بطلانی بر همه توطئه‌های آنان کشید.

حماسه 9دی خواب دشمنان را پریشان کرد

هانیه وجیهه، فرمانده پایگاه بسیج حضرت زینب(س) شهرداری کرج در گفت و گو با ایکنا از البرز، ضمن دعوت از مردم ولایتمدار شهرستان کرج در راهپیمایی روز ۹ دی، روز بصیرت اظهار داشت: نقش زنان در شکست جریان فتنه و خلق حماسه ۹ دی کمتر از حماسه ۲۲ بهمن نیست.
وی افزود: عده‌ای در جریان فتنه ۸۸ می‌خواستند با جنگ نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط کنند که با بصیرت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی و بصیرت امت مسلمان ایران اسلامی تمام نقشه‌های فتنه‌گران نقش بر آب شد.
این مسئول عنوان کرد: روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده‌اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می‌دارند.
وی افزود: در این روز ماندگار و تاریخی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخته و قلب امام زمان(عج) را شاد کردند.
این مسئول خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
وجیهه تصریح کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره)، نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
وی در پایان گفت: حماسه ۹ دی واقعه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که رسانه‌های جمعی باید با تشریح ابعاد آن از زوایای مختلف به ویژه نقش زنان، عظمت آن را به تصویر بکشند و اهمیت بصیرت و هوشیاری دربرابر نیرنگ‌های دشمن را بیان کنند.

انتهای پیام
captcha