برگزاری بزرگداشت حماسه ۹ دی در امامزادگان شاخص البرز
کد خبر: 3867359
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

برگزاری بزرگداشت حماسه ۹ دی در امامزادگان شاخص البرز

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف البرز از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در امامزادگان شاخص استان خبرداد و گفت: هر شهرستان در یکی از بقاع شاخص خود برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی را برگزار می‌کند.

بزرگداشت حماسه 9دی در امامزادگان شاخص البرز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حسین قبادی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، در خصوص یوم‌الله ۹ دی اظهار کرد: دشمن در سال ۸۸ عمق و پایه‌های نظام را هدف قرار داده بود و از ابزار‌های مختلف روانی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کرد.

وی گفت: جریان فتنه سال 88 با ادعا و اتهام تقلب در رأی مردم، هشت ماه کشور را دچار التهاب کرد و برنامه‌ای مدون از سوی دشمنان خارجی برای براندازی نظام بود و گرچه عوامل فتنه در داخل این چنین قصدی نداشتند، اما دو ضربه کاری را به نظام وارد کردند که یکی بی‌اعتماد کردن مردم به نظام و دیگری در برابر هم قرار دادن مردم بود.

 معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف البرز گفت: حماسه 9 دی که پاسخ کوبنده ملت به بدخواهان بود، معلول حضور به‌موقع و بصیرت‌مندانه مردم در صحنه و هدایتگری صبورانه مقام معظم رهبری است و گرچه در طول رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری، زمینه‌های مختلف بروز قابلیت‌های ایشان در امر رهبری نمایان شده بود، اما مدیریت‌شان در کنترل و بحران فتنه سال 88 نشان داد که ایشان شاگرد اول مکتب امام هستند.

قبادی تصریح کرد: پیام حماسه 9دی که به راستی نمایش غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی است، این بود که ملت ایران با حضور ده‌ها میلیونی خود در صحنه که در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی‌نظیر بود، در برابر خواسته‌های نامشروع دشمنان، با قدرت و بصیرت ایستاده است و برای همیشه گوش به فرمان ولی امر مسلمین از کیان نظام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و دندان بدخواهان داخلی و خارجی را در دهانشان خرد می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف البرز در ادامه از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه 9دی در امامزادگان شاخص استان خبرداد و گفت: همزمان با سراسر کشور، مراسم حماسه ۹ دی در جوار بقاع متبرکه استان البرز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هر شهرستان در یکی از بقاع شاخص خود برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha