ارسال 734 اثر البرزی به دبیرخانه کشوری جشنواره ابوذر
کد خبر: 3866111
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

ارسال 734 اثر البرزی به دبیرخانه کشوری جشنواره ابوذر

گروه فرهنگی ــ رییس سازمان بسیج رسانه البرز از ارسال ۷۳۴ اثر از این استان به دبیرخانه جشنواره ابوذر خبرداد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی این جشنواره تا ۱۰ دی ماه تعیین شده است.

ارسال 734 اثر البرزی به دبیرخانه کشوری جشنواره ابوذر

ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس بسیج رسانه البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: دبیرخانه کشوری جشنواره ابوذر تا ۳۰ آذرماه به استان‌ها فرصت داده بود تا آثار علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ابوذر را به تهران ارسال کنند.
وی افزود: استان‌ها تا ۲۹ آذرماه به اصحاب رسانه مهلت داده بودند تا آثار خود را به دبیرخانه‌های استانی ارسال کنند که در البرز ۷۳۴ اثر تا این تاریخ جمع‌آوری و ارسال شد.
نوروزی فر با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی نیز تا ۱۰ دی ماه تعیین شده است، افزود: این تاریخ به هیچ وجه تمدید نمی‌شود و شرکت‌کنندگان هرچه سریعتر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
این مسئول با بیان اینکه تاکنون ۹۰۱ اثر به دبیرخانه استانی ارسال شده، گفت: آثاری که به دبیرخانه کشوری ارسال شده‌اند علاوه بر شرکت در مرحله کشوری در مرحله استانی نیز شرکت داده می‌شوند و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان مهلت ارسال آثار به بیش از هزار اثر برسد.
وی با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در سال جاری از لحاظ کیفی رشد خوبی داشته، افزود: استقبال از این جشنواره در سال جاری خیلی بهتر شده و تعداد جشنواره اولی‌ها نیز رشد زیادی نسبت به سال گذشته داشته است.
نوروزی‌فر ادامه داد: افرادی که در حوزه رونق تولید و اقتصاد مقاومتی آثار داشته‌اند، آثارشان از طرف سازمان بسیج رسانه کشوری به صورت ویژه پیگیری می‌شود تا آثاری که تاثیرگذار بوده به مجلس و ادارات مختلف فرستاده شوند.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این جشنواره شناسایی نخبگان عرصه رسانه و صاحبان قلم است، گفت: در نظرداریم تا از قلم این افراد برای پیشرفت و رونق تولید استفاده شود ضمن اینکه افرادی که در هیچ دستگاهی استخدام نیستند، از طرف دستگاه‌های مختلف برای استفاده از قلم و نظر آنان به کارگیری شوند.
رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: آثار منتخبین نیز پس از جشنواره به صورت یک کتابچه منتشر و برای دستگاه‌های مختلف اجرایی فرستاده می‌شود.
وی همچنین از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا برای داشتن خروجی بهتر، این رویداد فرهنگی را مورد حمایت قرار دهند زیرا این جشنواره در محورهای ارزشی برگزار می‌شود که نتیجه آن به استان برمی‌گردد.

 

انتهای پیام
captcha