سومین دوره مسابقات فرازهای آسمانی در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3863789
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

سومین دوره مسابقات فرازهای آسمانی در البرز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سومین دوره مسابقات قرآن فراز‌های آسمانی به همت دارالقرآن شهید علیزاده در البرز برگزار می‌شود.

سومین دوره مسابقات فرازهای آسمانی در البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز ، سومین دوره مسابقات قرآن فراز‌های آسمانی به همت دارالقرآن شهید علیزاده برای اولین‌بار در البرز برگزار می‌شود.
این مسابقات در دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی به صورت غیرحضوری و مرحله نهایی به صورت حضوری برگزار می‌‌شود.
قاریان ممتاز نوجوان رده سنی زیر ۱۶ سال برای شرکت در دور مقدماتی مسابقات می‌توانند از سراسر کشور فراز‌هایی از تلاوت خود را به صورت صوتی و با استفاده از پیام‌رسان واتساپ یا سروش و یا ایتا و یا تلگرام به شماره ۰۹۱۰۸۹۲۲۴۴۳ ارسال کنند.
علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقات تا پایان دی‌ماه فرصت دارند فراز‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مرحله پایانی مسابقات بهمن ماه برگزار می‌شود و از نفراتی که حد نصاب لازم را کسب برای حضور و تلاوت در مرحله نهایی دعوت به عمل می‌آید.
این رقابت‌ها تا کنون در سطح استان البرز برگزار می‌شد اما سومین دوره مسابقات فرازهای آسمانی با رویکرد جدید نسبت به دو دوره قبل، در سطح کشور برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال دارالقرآن شهید علیزاده به نشانی qoranALIZADEH@ در پیام رسان‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۹۲۶۳۷۲۴۹ تماس حاصل کنند. همچنین علاقه‌مندانی که امکان مراجعه حضوری دارند می‌تواند به دارالقرآن علیزاده به نشانی؛ کرج، کلاک نو، خیابان شهید اسدآبادی مراجعه کنند.
لازم به ذکر است زمان فایل‌های صوتی تلاوت‌های ارسالی باید کمتر از دودقیقه باشد.

انتهای پیام
captcha