بسیجیان البرزی از خدمات طرح «رویش امید» بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: 3863419
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

بسیجیان البرزی از خدمات طرح «رویش امید» بهره‌مند می‌شوند

گروه اجتماعی ــ رئیس مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان البرز از اجرای طرح رویش امید در این استان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۲ زوج نابارور از خدمات این طرح استفاده کرده‌اند که تعدادی از آن‌ها درمان شده و صاحب فرزند شدند.

بسیجیان البرزی از خدمات طرح «رویش امید» بهره‌مند می‌شوند

به گزارش ایکنا از البرز، اکبر عبداللهی، رئیس مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان البرز، 20 آذر در جمع خبرنگاران از اجرای طرح رویش امید در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح زوج‌های نابارور بسیجی می‌توانند به مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان مراجعه و برای درمان اقدام کنند.

وی افزود: برای بهره‌مندی از خدمات طرح رویش امید همسر فرد بسیجی باید حداکثر 42 سال سن داشته باشند و از سوی نیروی انسانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و نواحی سپاه استان برای مراکز درمانی ناباروری معرفی‌نامه رسمی داشته باشند.

عبداللهی با بیان اینکه این زوج‌ها می‌توانند در هرسال دو میلیون تومان کمک هزینه درمان ناباروری با فرانشیز۳۰ درصد دریافت کنند، گفت:‌ زوج‌هایی که در سال گذشته و پیش از آن از این طرح استفاده کرده‌اند در صورت نیاز به ادامه درمان و با تأیید ستاد مؤسسه می‌توانند در سال جاری مبلغ یک میلیون تومان دیگر کمک هزینه درمان ناباروری مازاد با فرانشیز ۳۰ درصد دریافت کنند.

این مسئول یادآور شد: تاکنون ۳۲ زوج نابارور از خدمات این طرح استفاده کرده‌اند که تعدادی از آن‌ها درمان شده و صاحب فرزند شدند. ‌همچنین بسیجیان البرزی می‌توانند از خدمات صندوق مددکاری بیماران صعب‌العلاج و بیمه تأمین اجتماعی استفاده کنند.

وی افزود: ‌در طرح صندوق مددکاری، بیماران خاص بسیجی با دریافت معرفی‌نامه از نیروی انسانی سپاه استان و با ارائه اصل مدارک هزینه‌های درمانی می‌توانند تا سقف یک میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض دریافت کنند.

این مسئول با بیان اینکه صندوق مددکاری تاکنون بالغ بر ۲۰ میلیون تومان به بیماران صعب‌العلاج پرداخت کرده است، اضافه کرد: همچنین تعدادی از این افراد به مراکز درمانی معرفی شده و بدون پرداخت وجهی با دریافت معرفی‌نامه از این مرکز خدمات دریافت کرده‌اند.

عبداللهی با بیان اینکه بسیجیان از بیمه تأمین اجتماعی هم می‌توانند برخوردار شوند، یادآور شد: برقراری پوشش بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، از کارافتادگی، مستمری فوت، درمان و ... برای بسیجیان و عائله تحت تکفل آن‌ها از ویژگی‌های این طرح است.

وی به دیگر خدمات ارائه شده توسط مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان البرز اشاره کرد و گفت:‌ یکی دیگر از خدمات این مرکز ارائه خدمات دندانپزشکی تخصصی به بسیجیان فعال استان است. این مرکز دندانپزشکی بزرگترین درمانگاه دندانپزشکی در استان البرز است.

یادآور می‌شود، مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان البرز در چهارراه هفت تیر، خیابان طالقانی جنوبی، لاله سوم، پلاک ۴۹ واقع شده است و بسیجیان البرزی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۷۴۸۴۷۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha