حضور دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی البرز در نمایشگاه هفته پژوهش
کد خبر: 3863405
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

حضور دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی البرز در نمایشگاه هفته پژوهش

گروه فرهنگی ــ غرفه دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی البرز در ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و نوآورانه مدرسان با ارائه آثار متنوع و متفاوت خوش درخشید.

حضور پررنگ علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز در نمایشگاه هفته پژوهش

به گزارش ایکنا از البرز، به‌مناسبت هفته پژوهش، غرفه مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی البرز در ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و نوآورانه مدرسان در سالن تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی کرج برپا شد و در این نمایشگاه با ارائه آثار متفاوت و متنوع حضور پررنگی داشت.

در این غرفه آثار دانشجویان رشته‌های گرافیک، نقاشی، معماری، عکاسی، طراحی دوخت و رشته‌های دیگر در قالب تابلوهای تکنیک سیاه قلم که طراحی کاملاً حرفه‌ای و بدون کپی دانشجو از پرتره و اشیاء است، تابلوفرش، تابلوی سه بعدی با تکنیک جدیدی از هنر گرافیکی و عکاسی که از سه زاویه مختلف تصاویر مختلفی از تابلوها را نشان می‌دهد، به نمایش گذاشته شد.

همچنین طراحی لباس با رویکرد برندسازی توسط دانشجویان انجمن علمی رشته طراحی لباس این مرکز قابل توجه بود. دوخت‌های سنتی با هدف احیای نقوش و دوخت‌های اصیل ایرانی مناطق مختلف کشور به صورت ابریشم دوزی بر روی لباس و انواع رومیزی، دستمال، کیف و کفش و لباس از دیگر آثار برجسته این غرفه محسوب می‌شد.

آثار به نمایش گذاشته شده در این غرفه بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت که در این راستا سفارش‌های زیادی نیز جهت خرید به ثبت رسید.

در حاشیه این نمایشگاه کارگاه آموزشی شخصیت‌شناسی و بازاریابی به‌همت دفتر پژوهشی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی البرز روز دوشنبه، ۱۸ آذر برگزار شد.

انتهای پیام
captcha