شرکت 80 هزار دانش‌آموز البرزی در جشنواره ملی سفیران سلامت
کد خبر: 3863116
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

شرکت 80 هزار دانش‌آموز البرزی در جشنواره ملی سفیران سلامت

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: جشنواره ملی سفیران سلامت در مدارس این استان با مشارکت ۸۰ هزار دانش‌آموزدر سال تحصیلی ۹۹-۹۸ کلید خورد.

شرکت 80 هزار دانش‌آموز البرزی در جشنواره ملی سفیران سلامت

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه سلامتی از نعمت‌های ارزشمند خداوند است، اظهارکرد: بدون سلامتی بسیاری از فعالیت‌ها امکان‌پذیر نیست از این رو نیاز به ارتقای سلامت در جامعه و افراد وجود دارد.
وی به اجرای طرح سفیران سلامت با مشارکت 80 هزار دانش‌آموز در مدارس البرز اشاره کرد و گفت: رعایت بهداشت فردی، محیط و تذکر رعایت آن به دیگران از جمله وظایف سفیران سلامت است، سفیران سلامت باید حق سلامت را در مدرسه ادا کرده و مسائل مربوط به سلامت را به همکلاسی، معلمان، خانواده و شهروندان انتقال دهند .
مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه همه ساله جشنواره سفیران سلامت در بخش‌های خود مراقبتی، تغذیه سالم، اهمیت ورزش و تحرک بدنی، نقش محیط زیست و راه های حفاظت از آن برای دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی اجرا می‌شود، گفت: با اجرای این طرح به جامعه هدف در مدارس آموزش‌های خود مراقبتی و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها ارائه می شود.
این مسئول بیان کرد: دانش‌آموزان در این جشنواره با ارائه آثاری از جمله عکاسی، نقاشی، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری، مقاله، داستان کوتاه و سرود شرکت می‌کنند و در پایان برای دانش‌آموزان سفیران سلامت کارت ویژه صادر شده است.

انتهای پیام
captcha