ثبت 5 وقف جدید در البرز
کد خبر: 3862718
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

ثبت 5 وقف جدید در البرز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف البرز وقف را زمینه‌ساز ارتقای ارزش‌های انسانی، دینی و بالا رفتن اعتقادات دانست و گفت: از ابتدای سال تاکنون پنچ وقف در این استان به ثبت رسیده است.

ثبت 5 وقف جدید در البرز

حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرزبا بیان اینکه واقف مجاهد در راه خداست و نام واقف همیشه ماندگار است، اظهار کرد: کسی که به انجام کار خیر مداومت می‌کند هرگز نمی‌میرد از این رو نام واقف و خیر همیشه دارای احترام و کرامت است.
وی با تاکید براینکه واقف با ترحم به دیگران، نزد خداوند عزیزتر می‌شود، افزود: خداوند از کسی که به مردم خدمت کرده و آنان را شاد می‌کند راضی است و خود عمل وقف نیز در قیامت از واقف حمایت می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه پرونده هر انسانی با مرگ بسته می‌شود اما وقف کردن اموال موجب ماندگاری فرد در دنیا و آخرت می‌شود، گفت: کسی که اموال خود را وقف می‌کند در واقع سند آن را به نام خدا زده و منفعت آن به خود فرد برمی‌گردد.
مدیرکل اوقاف البرز، وقف را زمینه‌ساز ارتقای ارزش‌های انسانی، دینی و بالا رفتن اعتقادات دانست و افزود: باید تلاش کنیم تا موقوفات را به گونه‌ای نگهداری کنیم که خداوند راضی باشد چون نگه داری بهینه از موقوفات علاوه بر رضایت خدا موجب نگاه مثبت و اعتماد مردم به اوقاف خواهد شد .
دشتکی در پایان به وقف‌های ثبت شده در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون پنچ فقره وقف در این استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام
captcha