اجرای 80 ویژه برنامه به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در البرز
کد خبر: 3862716
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

اجرای 80 ویژه برنامه به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز، 80 ویژه‌برنامه‌ برای دانش‌آموزان استان اجرایی می‌شود.

اجرای 80 ویژه برنامه به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در البرز

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز به فرارسیدن هفته قرآن، عترت و نماز اشاره و اظهار کرد: از ۲۳ تا ۳۰ آذرماه هفته قرآن، عترت و نماز نامگذاری شده و مانند هر سال نیز در این هفته، مدارس برای تبلیغ، ترویج و اشاعه آموزه‌های قرآن، عترت و نماز متمرکز می‌شوند.
وی افزود: با توجه به سیاست‌های سال در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب در هفته قرآن و عترت نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های محوری در مدارس سراسر استان تدوین شده است.
این مسئول برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز، جلسات گفتمان در مدارس و پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان، برپایی محافل انس با قرآن‎کریم و اجرای کرسی تلاوت با محوریت جزء 30 قرآن، دیدار دانش‌آموزان با علمای برجسته، مدیران و اساتید حوزه علمیه و برپایی نمایشگاه با محوریت پژوهش‌ها و دستاوردهای قرآنی در مدارس از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای این هفته تدارک دیده شده است.
فهمیده تصریح کرد: همچنین تقدیر از دانش‌آموزان برتر در حوزه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز و و تجلیل از خیرین این حوزه در دستور کار قرار دارد.
وی بیان کرد: با توجه به اهمیت نماز جمعه به عنوان کانون تجمع سیاسی و عبادی نیز همزمان با روز جمعه ۲۹ آذرماه نیز حضور فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنان نیز در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha