شرکت 3هزار نفر در مسابقات قرآنی محلات کرج
کد خبر: 3862520
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

شرکت 3هزار نفر در مسابقات قرآنی محلات کرج

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآنی محلات خبر داد و گفت: سه هزار نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

شرکت 3هزار نفر در مسابقات قرآنی محلات کرج

وحید قاسمی‌وند، رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآنی محلات خبر داد و گفت: سه هزار نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت؛ ترتیل و حفظ در رده‌های سنی ۴تا ۷ سال؛ ۸تا ۱۱ سال؛ ۱۲ تا ۱۸ سال؛ ۱۹ تا۴۰ سال و ۴۱ سال به بالا درحال برگزاری است، گفت: 50 نقطه در شهر کرج میزبان برگزاری این مسابقات است.
این مسئول با بیان اینکه مرحله اول این مسابقات از ششم آذر الی دوم دی ماه برگزار می‌شود، گفت: زمان ثبت نام برای شرکت در این مسابقات از ۱۳ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان ادامه داشت.
قاسمی‌وند همچنین به ساعت برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: مسابقات برای بانوان از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و مسابقات آقایان نیز بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.
وی در پایان بیان کرد: شرک‌‌کنندگان برای حضور در مسابقات باید به نزدیک‌ترین محل برگزاری مسابقه با توجه به محل سکونت خود مراجعه کنند و پیامک محل مسابقات نیز به تمامی شرکت‌کنندگان ارسال شده است.

 

انتهای پیام
captcha