برگزاری مراسم ازدواج زوج جهادگر در کنار ایتام و فقرا
کد خبر: 3861184
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

برگزاری مراسم ازدواج زوج جهادگر در کنار ایتام و فقرا

گروه فعالیت‌های جهادی ــ دو جوان جهادگر و انقلابی می‌خواهند شادترین لحظات ناب زندگی‌شان را با مستضعفان جامعه تقسیم کنند و جشن آغاز زندگی‌‌ را به‌جای تالار‌های مجلل، در کنار ایتام و فقرای ساکن کوره‌پزخانه‌های جنوب تهران برگزار کنند.

ازدواج زوج جهادگر در کنار ایتام و فقرابه گزارش ایکنا؛ دو جوان جهادگر و انقلابی می‌خواهند شادترین لحظات ناب زندگی‌شان را با مستضعفان جامعه تقسیم کنند و جشن آغاز زندگی‌‌ را به‌ جای تالار‌های مجلل این شهر، در کنار ایتام و فقرای ساکن کوره‌پزخانه‌های جنوب تهران برگزار کنند. گروه جهادی «الکفیل» هم از این اقدام عروس و داماد استقبال کرده و مقدمات جشن ازدواج آن‌ها را فراهم کرده است.

برخلاف عموم عروسی‌ها که همه به عروس و داماد، هدیه می‌دهند، این‌ بار، این زوج جهادگر و دوستان جهادی‌شان هستند که به مددجویان حاشیه‌نشین پایتخت هدیه می‌دهند.

قرار است در این مراسم، علاوه بر تقسیم گوشت گرم و سبد کالایی و ملزومات اولیه زندگی در میان نیازمندان، خطبه عقد این دو زوج جوان در حضور مردم حاشیه‌نشین منعقد شود.

گروه جهادی الکفیل طی فراخوانی از عموم مردم دعوت کرده است تا در مراسم این زوج جهادگر شرکت کنند.

این مراسم روز پنجشنبه از ساعت 14:30 در منطقه شهرری، ابتدای جاده ورامین، کوره آجرپزی، جایگاه بنزین محله نظامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha