حساب مردم از آشوبگران جداست
کد خبر: 3858588
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

حساب مردم از آشوبگران جداست

گروه اجتماعی ــ امام جمعه فردیس با تاکید بر اینکه حساب مردم از آشوبگران جداست، گفت: حضور مردم انقلابی و حمایتشان از نظام و رهبری باعث شده که دشمنان شکست بخورند.

حساب مردم از آشوبگران جداست/ دشمنان نظام کم آورده‎اند

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، پنجشنبه، 30آبان در راهپیمایی سرکوب‌کردن اغتشاشات اخیر که با حضور گسترده شهروندان فردیسی برگزار شد، با اشاره به خسارت‌های وارده به اموال عمومی، اظهار کرد: از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز تشکر می‌کنیم، این مهم نشان از انقلابی بودن مردم شهرستان فردیس دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان از شرایط سواستفاده کردند و به اموال عمومی و مردم صدمه زدند، تاکید کرد: نباید خدمات رسانی به مردم به تعویق بیفتد، از ابتدای انقلاب تاکنون مردم در مقابل دشمنان قدعلم کرده و با بصیرت همه فتنه‌ها را نقش بر آب کرده‌اند.
امام جمعه فردیس با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: امروز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در مقابل مردم کم آورده‌اند و از اینکه ما را پای میز مذاکره بنشانند شکست خورده‌اند چون مردم بصیر هستند.
ایمانی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه کشور در حوزه اقتصاد به خوبی مدیریت نشده است، تاکید کرد: اگر روی اقتصاد مقاومتی که از تدابیر و هدایت های رهبری است پافشاری می‌کردیم قطعا وضع کشور بهتر از اکنون بود.
وی با تاکید بر اینکه حساب مردم از آشوبگران جداست، تصریح کرد: امروز اینجا جمع شده‌ایم تا به همه بگوییم در وظایف خود کوتاهی کرده‌ایم.
امام جمعه فردیس با بیان اینکه قطعا دولت اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: قدردان همه کسانی که درد مردم را می‌فهمند هستیم اما عده ای با پول خرج کردن به موقعیت‌های بهتری دست می‌یابند.
ایمانی با بیان اینکه اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی از گران شدن بنزین جلوگیری می‌کردند قطعا دشمنان از این موضوع سو استفاده می‌کردند، خاطرنشان کرد: رهبری بهترین پاسخ را به دشمنان دادند.
وی با بیان اینکه گران‌شدن بنزین برای عده‌ای از مردم مهم نیست و برای عده ای نیز سخت است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم مراقبت کردن مسئولان تاکید کردند تا به مردم سختی وارد نشود همچنین ایشان فرمودند؛ از تصمیمات سه قوا حمایت می‌کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه بیشتر ضربه‌هایی که به دشمنان وارد شده از سوی جمهوری اسلامی بوده است، گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها برای نابودی کشور ایران تلاش می‌کنند؛ امروز ملت به صحنه آمده‌اند تا نشان دهند به دشمنان فرصت سو استفاده نخواهند داد و این خواب آشفته آنها که نابودی جمهوری اسلامی است هیچگاه تعبیر نخواهد شد.
ایمانی گفت: موج‌سواران باید بدانند که اگر بار دیگر بخواهند سر از لانه‌های خود بیرون آوردند قطعا با مشت‌های گره کرده ملت مواجه می‌شود.
وی از دولتمردان خواست تا به قشر ضعیف جامعه که در اتفاقات اخیر صدمه دیده‌اند کمک کنند تا هرچه سریعتر کسب کارشان رونق گیرد.

انتهای پیام
captcha