نمایش ولایتمداری و بصیرت سیاسی در البرز
کد خبر: 3858333
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

نمایش ولایتمداری و بصیرت سیاسی در البرز

گروه اجتماعی- مردم استان البرز در پاسخ به اقدامات مخرب عوامل بیگانه و آشوبگران با برگزاری راهپیمایی باشکوه بار دیگر ولایتمداری و بصیرت دینی و سیاسی خود را به نمایش می‌گذارند.

نمایش ولایتمداری و بصیرت سیاسی در البرز

به گزارش ایکنا از البز مردم استان البرز در پاسخ به اقدامات مخرب عوامل بیگانه و آشوبگران، فردا پنجشنبه، 30آبان ساعت 10 صبح با برگزاری راهپیمایی با شکوه بار دیگر ولایتمداری و بصیرت دینی و سیاسی خود را به نمایش می‌گذارند.
این راهپیمایی عظیم مردمی که با عنوان « امنیت و اقتدار ملی» در شهرهای کرج، فردیس و محمدشهر برگزار می‌شود با هدف حمایت از مواضع قاطع و به هنگام مقام معظم رهبری، دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی برگزار می‌شود.
مسیرهای راهپیمایی مردمی محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کرج، میدان شهدا- میدان توحید- سه راه امامزاده حسن مصلی نماز جمعه، فردیس از فلکه چهارم- سه راه حافظیه به طرف فلکه دوم و در محمدشهر از بلوار اصلی محمد شهر بلوار امام خمینی(ره) از مقابل مسجد جامع به سمت مسجد باب‌الحوائج خواهد بود.
گفتنی‌ست؛ پس از اعلام تغییر در قیمت بنزین در روز جمعه بیست و چهارم آبان ماه جاری، تحرکاتی در بعدازظهر همان روز در برخی شهرها شکل گرفت در ادامه تجمع‌های مشابهی در سایر شهرها از جمله در بعضی نقاط استان البرز هم به وقوع پیوست که با گذشت ساعاتی به یکباره تجمع‌های آرام و پراکنده به حرکت و راهپیمایی و در مواردی سر دادن شعارهای ساختارشکنانه تبدیل شد.

انتهای پیام
captcha