درخشش دانش‌آموزان البرزی در مسابقه کشوری کتابخوانی
کد خبر: 3858320
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

درخشش دانش‌آموزان البرزی در مسابقه کشوری کتابخوانی

گروه فرهنگی- مدیرکل آموزش و پرورش البرز از برگزیده‌شدن 10 دانش‌آموز این استان در مسابقه کشوری کتابخوانی خبرداد و گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره گسترش فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان و والدین است.

درخشش دانش‌آموزان البرزی در مسابقه کشوری کتابخوانی

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز به برگزیده‌شدن 10 دانش‌آموز البرزی در مسابقات کشوری کتابخوانی اشاره و اظهارکرد: در این مسابقه کتابخوانی «علی خیراله‌پور»، «رادمن سرداری»، «فاطمه غلامی»، «نرگس قمی»، «عرشیا امیدوار»، «نوید کریم‌نژاد»، «هادی فرقانی»، «مینا سادات حسینی»، «مریم شاه‌بیگ» و «زهرا شریفی‌فر» برتر کشوری شدند.
وی یادآورشد: ۳۰ هزار دانش‎آموز البرزی در مرحله مدرسه‎ای جشنواره ملی کتابخوانی دانایی توانایی به رقابت پرداختند.
این مسئول تصریح کرد: دانش‌آموزان البرز با شرکت درسومین جشنواره ملی کتابخوانی دانایی توانایی و کسب امتیاز بالا در چهار مرحله ‌مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری توانستند برگزیده شوند.
قاسمی هدف از برگزاری این جشنواره مهم فرهنگی را گسترش فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان، والدین و ایجاد انگیزه برای مطالعه بیشتر کتاب‌های درسی و غیردرسی در بین جامعه هدف آموزش و پرورش ذکر کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز در پایان نقش معلمان و مدیران مدارس در ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان مدارس ر‌ا بسیار مهم دانست و افزود: زمینه‌سازی برای حضور دانش‌آموزان در کتابخانه مدرسه نیز باید در البرز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha